Dinsdag, dan zal ik het weten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Dinsdag, dan zal ik het weten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:37

Wat een vervelend nieuws, ik snap dat je ervan geschrokken bent! :(:)
Ik zal voor je duimen dat de professor wat voor je kan doen...
En ik zou zeggen: probeer het toch een beetje 'los te laten', ga gewoon met goede vrienden zwemmen als je dat wilt, leg ze uit wat het is en dat je er erg mee zit, dan zullen ze er denk ik geen grapjes over gaan maken, en als ze weten wat het is zullen ze je ook niet vies vinden. (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
Je bent nu 18, dus ik neem aan dat de meeste vrienden van je ondertussen wel aardig volwassen gedrag hebben en dus ook normaal met dit soort dingen kunnen omgaan...
Succes dinsdag met het gesprek, ik hoop dat het een positief gesprek zal zijn... :)

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:46

Ik snap dat dit zwaar is voor jou, en ik wil je heel veel sterkte wensen dinsdag. Ik zal duimen dat de professor goed nieuws voor je heeft!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:53

ik snap waarom je bent geschrokken
ik hoop dat het gesprek positief afloopt
ik zal voor je duimen

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:03

O jeetje, wat moet dit zwaar voor je zijn...
Als er uit komt dat er niets aan te doen valt, zul je je denk ik toch erover heen moeten zetten dat je een 'lelijke' vlek hebt. De meeste mensen zullen het niet als lelijk zien, ze zullen het zien als iets wat jou uniek maakt. Vooral nu het nog een 'lichte' vorm heeft.

Ik zit me iets af te vragen. Je vertelt dat als het verwijderd wordt het weer terug komt. Maar op het moment dat de vlek zo dik en donker is als op de foto en het wordt verwijderd, zal het hele groeiproces dan overnieuw beginnen of komt die donkere dikke plek meteen terug?

Ik duim voor je dat het gesprek goed gaat, veel succes!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:09

Jeetje dat is ook niet niks :(:).
Ik hoop voor je dat je gesprek goed verloopt.

Veel succes , dapper om zo'n topic te openen :j.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:53

Ook ik heb je verhaal met min of meer open mond zitten lezen, vooral vanwege het feit dat er toch zoveel mensen zijn die zich zo onzeker voelen over dit soort "afwijkingen" (even ter verduidelijking, zelf ben ik ook erg onzeker over mezelf hoor, maar wil je toch het volgende vertellen)

Mijn ex-vriend is geboren en heeft de daarop volgende 7 jaar continu in het ziekenhuis gelegen. hij is als baby zijnde aan zijn darmen geopereerd en daardoor heeft een litteken van de ene kant van zijn lichaam over zijn buik naar de andere kant van zijn lichaam lopen. daarbij heeft hij van boven naar beneden over zijn buik nog een hele dikke spatader lopen van zo'n 40 cm.. ook hij was heel onzeker en durfde niet zonder shirt te gaan zwemmen. gelukkig heb ik hem op een dag kunnen overtuigen dat hij dat gewoon eens moest doen. resultaat: een berg meer zelfvertrouwen. je komt er dan achter dat mensen 1x naar je kijken omdat het dan raar is, de volgende keer zien ze je nog es en "herkennen" je misschien.. en nog een keer later keuren ze je geen blik meer waardig (wat betreft je afwijking dan he :Y) )sommigen zullen vragen wat je hebt.. en that's it.

wat ik hiermee wil zeggen is dat het vaak lijkt voor je eigen gevoel alsof de halve wereld je raar is.. wat dus in werkelijkheid helemaal niet hoeft te zijn:)

daarbij hoop ik van harte voor je dat het nieuws volgende week positief zal uitvallen en dat je ooit een gezond kindje op de wereld zou kunnen zetten zonder deze "afwijking". succes met afwachten, je zal je wel zitten op te vreten tot de uitslag daar is.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 18:58

Ik zit mij indd helemaal op tevreten als ik alleen ben.
Maar gelukkig heb ik het hele weekend leuke dingen gepland met vrienden, zodat ik er even niet aan hoef te denken. :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:05

Jeetje dat is wel schrikken zeg! Ik hoop echt dat ze dinsdag goed nieuws voor je hebben.
Heeft dat eigenlijk ook een naam wat je hebt?
Heel veel sterkte en ik duim ook voor je.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 01:40

Och jee, wat een verhaal zeg.
Schaam je alsjeblieft niet tegenover anderen, mensen moeten je accepteren hoe je bent (makkelijk gezegd he? ik weet het...).

Hoop op goed nieuws voor je, succes dinsdag!!

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 01:57

Ts, wat vervelend, ik duim voor je a.s. dinsdag.

Los van a.s dindag, jij hebt iets wat aan de buitenkant zichtbaar is, een ander heeft misschien wel iets wat onzichtbaar is?

Ik zou het graag van je overnemen maar dat is makkelijk gezegd, ik zou de blikken verdragen en leef daar mee door, ik zie de kwaliteiten van mijzelf en weet wat ik waard ben, ik wens jou hetzelfde.

Groetjes, Krackertje

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 07:16

meis ik duim voor je mee dinsdag,

En als die er niks aan kan doen, zal er een moeilijke tijd aanbreken :(:) Maar de mensen die je niet accepteren met vlek zijn zon lieve meid gewoon niet waard ;)

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:05

Sjonge dat lijkt me idd zwaar! Qua kinderen kun je er niks aan doen, maar ik zag laatst een tell sell reclame over een soort foundation, speciaal voor huidvlekken. Dan zie je de vlek dus niet meer, het blijft de hele dag zitten en het is (naar hun zeggen dan) waterproof. Zou dat je niet kunnen helpen, zodat je bijvoorbeeld toch bepaalde (zwem)kleding kunt dragen?

Dit spul bedoel ik: http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/ ... x?phid=484

Sterkte in ieder geval! :(:)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:34

Jeetje wat een verhaal meid..

Ik hoop echt dat de uitslag dinsdag gewoon positief is en dat je inderdaad gewoon je kinderdroom waar kan maken..

Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat je het op een gegeven moment kan accepteren. Want het maakt een mens niet lelijker, maar juist mooier als je jezelf gewoon durft te laten zien.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 11:36

dorientjuh schreef:
Sjonge dat lijkt me idd zwaar! Qua kinderen kun je er niks aan doen, maar ik zag laatst een tell sell reclame over een soort foundation, speciaal voor huidvlekken. Dan zie je de vlek dus niet meer, het blijft de hele dag zitten en het is (naar hun zeggen dan) waterproof. Zou dat je niet kunnen helpen, zodat je bijvoorbeeld toch bepaalde (zwem)kleding kunt dragen?

Dit spul bedoel ik: http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/ ... x?phid=484

Sterkte in ieder geval! :(:)

Dat ken ik indd. Maar het is heel 'ophuids' en het zit onder mijn arm, dus als ik dan en paar keer met mijn arm langs mijn lijf beweeg gaat het er toch weer af. En met zwemmen etc. blijft het niet zitten.

Maar wel erg bedankt dat je mee denkt. Dat doet mij zeker goed. :)

Ik zit nu heel erg gespannen op school. Ik ben heel erg misselijk van de zenuwen.
Kan me totaal niet concenteren om mijn schoolwerk.
Ik zit nu gewoon wat spelletjes te spelen, en wat te bokken zodat ik in ieder geval niet te veel aan het denken ga.

Het is fijn om te weten dat jullie met mij mee duimen. :)

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:18

Kan me voorstellen dat je je op dit moment net kunt concentreren. Weet school van je situatie? Het zou vervelend zijn als je op school in de problemen komt, terwijl je er nu even niks aan kunt doen dat je hoofd niet naar school staat :(:)

Ik ben eigenlijk een stille meelezer, maar ik wilde je alvast héél veel sterkte wensen morgen!
Hoe laat heb je de afspraak?

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:26

Wat vervelend voor je! Maar er is weinig aan te doen, dus je zult er mee moeten leven. Hoe zwaar het helaas ook voor je is. En helemaal begrijpelijk dat school niet perfect gaat.

Maar het is bij jou slechts in enkele cellen begonnen (klein vlekje). Zit het dan zeker ook in al je cellen of kan het zijn dat dit toevallig is ontstaan op die plek tijdens de ontwikkeling en dat maar een deel van je cellen de mutatie heeft? Dan zou het namelijk niet in je eicellen hoeven te zitten. Maarja, ik heb er verder nog nooit van gehoord dus heb geen idee hoe het precies werkt (heeft het eigenlijk een naam?). Ik hoop voor je dat de uitslag goed is!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:28

my_angel schreef:
Lieverd jij hoeft je niet te schamen!
Schamen moet je je voor iets stoms dat je gedaan hebt niet voor iets dat je overkomen is.
Maar ik weet dat kinderen en jongelui onderling kei en keihard zijn, dus ik snap wel waar je angst vandaan komt hoor.
Ik ga natuurlijk voor je hopen dat je dinsdag iets posietiefs te horen krijgt!! Kom op meid ook jij of juist jij bent een pracht meid echt waar!!!

Knuffel Martina

hier valt niets aan toe te voegen!

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 22:22

Heel erg bedankt.. :)
Ik lig al in bed, maar slapen gaat er denk ik niet veel van komen.

Het heeft wel een naam, maar dat is iets van 4 of 5 buitenlandse woorden achter elkaar, en dat heb ik niet onthouden.

School weet er niets van, dat wilde ik eigenlijk ook wel zo houden. Misschien kan ik wel niet behandeld worden.. en hoeft school ook niets te weten. Maar als ik strax aan operatie's en onderzoeken ga beginnen zal ik het wel met mijn mentor bespreken. ;)
Ik vind het gewoon erg moeilijk om er over te praten. Is toch weer die schaamte.

Ik heb het een paar goede vrienden verteld, die wisten wat ik had.
Die steunen me gelukkig ook, ik krijg al de hele tijd lieve sms'jes. :)

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:27

Och jee :(:) hoop dat je morgen een fijn bericht krijgt.

CharlotteCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:34

Ik stuur je vanaf hier een heleboel positieve energie. Ik zal vanaf hier aan je denken en hopen op een positief bericht!!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:41

Jeetje, wat een verhaal hé!

Ik hoop van harte dat je morgen goed nieuws krijgt! Ik zal voor je duimen!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:03

Meisje heel veel sterkte vandaag en ik blijf voor je duimen (want dat deed ik al vanaf het begin van het topic!) Een knuffel vanaf hier.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:19

Sterkte vandaag meisje! :(:)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 11:48

Heel erg bedankt! :)

Ik ga nu douchen dan rijden we om 13:00 aan.
Brr... zenuwen... %)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 11:50

Heel veel succes :(:)
Ik hoop dat er echt wat goeds uit het gesprek komt!