raar kind in mijn buik...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: raar kind in mijn buik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:16

Gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat alles goed is! :)

Moest stiekem wel een beetje lachen om de post van Esmeralda: "Kon niet eens bukken, of naar voren buigen, want dan zou ik haar pletten." Klinkt echt heel gek. *ziet het al voor zich :(:)

Gelukkig weet je nu wat de oorzaken zijn van je klachten, geniet er maar van, maar plet het niet. :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:21

:') Nou, je zal maar een baby hebben die je hele bende van binnenuit oprekt :D Zal me een dondersteen worden dan! _O-

De baby van een dinnetje van mij zat iedere keer tegen haar maag en blaas te schoppen, ze werd er gek van, iedere keer last van haar maag en ze kon om de haverklap naar de plee! :))

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:25

Wat komisch dat het kind gaat staan in je buik, dat heb ik nog nooit gehoord van anderen in mijn omgeving die ook zwanger waren.
Jou kind kan straks al lopen als het geboren word :D :P

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:34

:D :D gefeliciteerd dat ten eerste :D

Ten tweede hihi wat grappig zeg :P die komt er straks van zelf uit lopen _O-

succes verder met de zwangerschap en geniet ervan!
Ondanks dat beeb alles aan het verbouwen is ;)

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:40

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Na het lezen van je topic denk ik dat jouw dame/heer eerst goed zijn spiertjes aan het opwarmen is om vervolgens te oefenen met lichtrijden. Mijn tweede dochter heeft mijn ribben gekneusd in mijn zwangerschap zo hard was ze aan het schoppen. ;(

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:41

Die krijgt vast geen problemen met leren lopen. :D
Mijn dochter Kim ging dan wel niet "staan" , maar die zette zich af tegen mijn buik.
Regelmatig zag je dan gewoon echt een voetje.
Aan het eind van de zwangerschap leek het zelfs wel oproepbaar: als ventjelief op mijn buik tikte, kwam dat voetje tegen mijn buik! :D
En ja: Kim liep heel snel en luistert nog steeds zo goed. ;)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:45

oo die van mijn zus deed dat ook die wisten niet wat ze zagen :o
die ging dus ook recht staan en rekte zich gewoon helemaal uit

die is ook 3 weken te vroeg geboren
of dit samen hang is ik heb geen idee.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:45

Ik wil me ook graag even melden als moeder-van-een-raar-kind :+
Geweldig verhaal, de onze was ook écht altijd enorm druk, gelukkig zo nu en dan met vlagen :=

En ( helaas :') ) is dat nu ze er in real life is nog steeds zo :+
Ze presteerd het zelfs om in haar slaapzak op haar buik te gaan liggen met daarover nog een laken dat onder haar dekbed is gevouwen :')

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:46

leuk zon baby . :D

alleen minder leuk voor jou .
Als hij / zij het dalijk doet als je 10 weken verder bent heb ik helemaal medelijde met je .

succes nog met je zwangerschap . :(:)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:48

Overigens had ik de placenta aan de voorkant en ben ik van een maatje-meer maar toch presteerde onze 'Pieternel' (zoals wij haar in de buik noemde) het om zich met 19,5 week al te laten voelen :))

Terwijl het erom bekend staat dat iemand met de placenta aan de voorkant het vaker later voelt :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:52

oh, als ik dit soort dingen lees ben ik toch wel heel blij dat ik een rustig kindje heb! heb af en toe een kontje die ik zie schuiven en die dan gevolgd wordt door een golf maagzuur, maar that's it!

gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar van ondanks alle klachten en kwaaltjes.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:54

Cyntje schreef:
Ik wil me ook graag even melden als moeder-van-een-raar-kind :+
Geweldig verhaal, de onze was ook écht altijd enorm druk, gelukkig zo nu en dan met vlagen :=

En ( helaas :') ) is dat nu ze er in real life is nog steeds zo :+
Ze presteerd het zelfs om in haar slaapzak op haar buik te gaan liggen met daarover nog een laken dat onder haar dekbed is gevouwen :')

ah ik heb de hoop op gegeven die van mij staat altijd in zijn bed
terwijl die een slaap zak aan heeft ;(
maakt niet uit hoe ik hem instop s'morgens staat die altijd rechtop in bed :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:56

@Onley, d'n onze kan nog niet lopen, begint langzaam aan te kruipen al ist nog meer tijgeren :+

Ik hou mijn hart vast als ze dergelijke capriolen gaat uithalen :=

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 14:39

Haha, leuk om te lezen :D Mijn oudste was rustig, maar de jongste ging ook als een gek tekeer. Lag ik in bad, dan kreeg ik er golfslag van :+ Mijn hele buik ging van links naar rechts.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 14:44

Hoop niet dat je kindje nog probeert te staan als je bijna 40 weken zwanger bent... := *auw*

Vaak zie je dit soort dingen wel terug als ze zijn geboren. Dus dat hij/zij zich veel uitrekt ofzo in bed. Of juist in het badje als ze weer in water liggen (net als in de buik).

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 14:45

Hier ging ze al heel snel niet meer in het badje op der slaapkamer omdat het hele behang nat was, het parket krom trok en ik de hele kamer kon dweilen :+

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:41

mooi verteld Bianca, :j alvast Gefeliciteerd *\o/*

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:58

Mowoah schreef:
Gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat alles goed is! :)

Moest stiekem wel een beetje lachen om de post van Esmeralda: "Kon niet eens bukken, of naar voren buigen, want dan zou ik haar pletten." Klinkt echt heel gek. *ziet het al voor zich :(:)

Gelukkig weet je nu wat de oorzaken zijn van je klachten, geniet er maar van, maar plet het niet. :=

Was echt een ramp hoor :D
Als ik bukte dan voelde ik allemaal tegendruk, of ik tegenhouden werd.
Dus toen ik dat vertelde bij de verloskundige, kon ik gelijk een echo laten maken
Vandaar dat ik dus echt zag, dat ze rechtop zat. Met d,r voetjes naar beneden :o

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:36

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een kwaaltjes, maar ach, je bent het straks vast wel zo vergeten :)

Mag zelf afkloppen, ik ben nu bijna 33 weken zwanger en heb weinig klachten.

Veel suc6 de komende tijd!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:52

Gefelicteerd met je aanstaande zoon/dochtertje!
Haha, dat word een leuk kind :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 22:47

dank jullie wel! Ben er ook echt heel erg blij mee hoor, de kwaaltjes neem ik voor lief. Mijn kids zijn van een andere man maar deze zijn ook heeeeeeeel erg blij ermee.

Trieske dank je wel voor je link! Ik denk dat ik zo'n ding inderdaad maar ga aanschaffen, weet wel bijna zeker dat ik hem nodig ga hebben ;)

Eline dank je wel, vond het ook een leuk "verhaal".

Cyntje pfff ook zo erg dus, mijn kids vonden het badje maar niks. De ene wilde persé in de tummy tub en daarbij kwam ze met haar voeten naar boven (ze zat dus dubbelgevouwen in het badje) en dan staken haar tenen erboven uit. In een gewoon badje schreeuwde ze moord en brand. Mijn zoontje wilde weer persé in een gewoon badje, die vond de tummytub helemaal niks.

Esmeralda, pfff dat gevoel heb ik nu dus ook al he. Als ik loop dan gaat de kleine denk ik staan want dan krijg ik een strakke buik. Ook als ik zelf op mijn rug lig, dan doet de kleine het ook. Die heeft volgens mij echt zoiets van "ohhh mama maakt zich lang, dan kan ik dat ook" Ik hoef dan ook niet te bukken, dan krijg ik gewoon pijn in mijn buik.

Duke neeee dat hoop ik ook niet hoor, pfff ik denk dat ik niet eens de 40 weken red := De eerste wilde er al met 32 weken eruit en kwam uiteindelijk met 37 en een halve week. De Tweeling zijn helaas met 25 weken en 4 dagen geboren (foutje van het ziekenhuis) en mijn zoontje is met net geen 34 weken geboren. Dus ik denk dat ik nu ook weer zoiets ga redden. Mijn man is zelf 1.96m en ik ben maar 1.53m... dat gaat nooit passen in mijn buik :+

onley die meid van mij ging ook al staan hoor met slaapzak en al, vastgebonden en al... vraag me niet hoe.

Nogmaals cyntje (werk het lijstje maar even af) Ik ben ook heel klein, zie hierboven, maar 1.53 en ik ben ook een maatje meer. Ik voelde deze kleine ondanks de voorliggende placenta al met 15 weken. Heel raar gevoel, alsof iemand me aaide van binnen. Nu zijn de beweging echt al duwend en ploppend.

MarvanTom Ik denk dat deze het hele kruipen over gaat slaan hoor.... Lief is dat he dat ze zo reageren op dingen van buitenaf.

Jennasilver, ohhh das ook erg ja je ribben kneuzen, erg pijnlijk. Die van mij schopt nu dus ook al hard en duwt ook lekker tegen als ik duw (gisteren "bezig" geweest met mijn man :o , toen die bovenop lag, zat het dapper tegen te duwen _O- )

Tallie hier ook 1 hoor die constant naar de plee loopt, 's nachts ga ik zeker al 4 keer :?

Mowoah nou pletten... lees hierboven het duwt wel terug hihihi

Sandravm Ik vind het ook erg prettig om de leuke verhalen te lezen. Ik snap niet dat mensen niet kunnen begrijpen dat als je geen conceptie gebruikt, je toch nog zwanger kunt raken, goh vreemd he? En dan vinden sommige iemand dapper om dan abortus te plegen. Tja als je al niet met je benen wijdt had gelegen, had je al deze beslissing niet hoeven nemen. Tijd voor een staafje in de arm, dan kan je gewoon 3 tot 5 jaar niet zwanger worden, hoeven ze in alle omstandigheden er ook niet aan te denken om de pil te vergeten of niet meer te slikken... maar ja das mijn mening :o

Echo's heb ik er al veel gehad. We zouden namelijk eerst voor ICSI gaan en we hadden een afspraak om dit te bespreken, de dag ervoor had ik ineens een positieve test :D Dus met 6 weken een echo gehad voor de hartslag, deze was er toen niet. Toen met 7 weken, deze was er wel. Met 10 weken gehad, 13 weken, al een paar keer in het ziekenhuis geweess vanwege de buikpijn, dus met 14 en 15 weken ook. Toen met 17 weken en nu met 20 weken. Morgen moet ik naar de gyn en hem kennende doet hij er ook nog snel 1. Kan het in ieder geval goed bijhouden, maar dat doen ze ook vanwegen mijn verleden.

Nou lange bijleespost sorry, ben 2 dagen niet geweest, heb het nog vrij druk geloof ik ;) Vandaag was de kleine vrij rustig, het schuift door mijn hele buik. 's Nachts is een ramp, het is de hele nacht bezig geweest en pas tegen half 4 is het rustig en val ik in slaap... om 5 uur gaat de wekker van mijn man weer ;( Dus snel mijn kids naar school gebracht en weer lekker mijn bed in gegaan. 's Morgens is het dan wel vrij rustig en kan ik gelukkig nog wat slapen, 's middags begint het weer en tegen de avond is het weer rustig. Zucht hoop dat ik ooit kan slapen als de kleine er is....

Ik moet er trouwens aan denken dat ik elke keer 'het' opschrijf, we weten namelijk wel al wat het wordt maar dat willen we nog wel even geheim houden :o Ik heb wel al gelijk leuke kleertjes gekocht dat is het leuke als je al weet wat het wordt :))

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 09:52

Nou, dan wordt het bij mij thuis gezellig! ben benieuwd!
ben nu 30 weken zwanger en soms gaat heel me buik heen en weer,maar op veel momenten(bijna de hele dag) is hij ook lekker rustig!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 08:27

Ja, ze zeggen wel dat als het kindje in je buik al flink druk is, dat het daarna ook wel vrij druk kan zijn hej... mag hopen dat dat zo is want mijn kindje is vrij rustig. Nu zit wel mijn placenta voor dus dat scheelt ook een hoop gevoel.

Al worden de schoppen en bewegingen nu wel echt heftiger en heb ik soms het gevoel dat de buik soms te krap is voor de kleine froemel.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 08:28

Hebben jullie trouwens al wel een naam?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 09:59

wij hebben gisteren in ene heel erg getwijfeld over de naam, maar zijn er nu uit; we houden het bij de eerste optie :D