Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ja... de geest is ondoorgrondelijk haha tzit toch in mn hoofd, hoe irritant ook! Maar dat pilletje-idee geeft me wel wat rust! Ik heb voor mijn operatie bij de kaakchirug ook kalmeringstabletten gekregen voordat ik onder narcose ging (ben echt een bangerd voor veel dingen) en ik ben ongemerkt in slaap gevallen en werd al rijdend naar de operatiekamer wakker gemaakt, lag ik zelfs foute E.R. grappen te maken, zo relaxed was ik.. Dus pillen =
). Geen pammetjes = kanelly niet in het vliegtuig.
Het vliegen zelf is het probleem niet, maar het risico dat je naar beneden valt hè... 

MoonChloe schreef:Ik heb dan geen vliegangst maar ik heb wel andere angsten gehad. Maar daardoor liet ik me niet tegenhouden.
Ik heb voordat ik voor het eerst ging vliegen paniekaanvallen en nachtmerries gehad.
CtjeLief schreef:hartstikke goed dat jij je er niet door laat tegenhouden, ik probeer dat ook, maar dat lukt niet altijd.. Iedereen gaat anders met zijn angsten om.. Misschien is mijn angst wel net iets heviger waardoor ik misschien niet zal gaan.. wie weet! Maar uiteraard wil ik WEL gaan en daarom ben ik er ook zo mee bezig..
machotje, nee gek genoeg vind ik het opstijgen helemaal niet erg.. ben alleen maar bang voor luchtzakkingen.. het 'mijn-maag-vliegt-omhoog-gevoel'..
Er konden 28 passagiers in dit vliegtuig. Wel onderweg hele goede service. Tijdens een vlucht van krap 25 minuten toch 2 maal een drankje gekregen... Daar kunnen ze op de continentale vluchten nog wat van leren.
)