Highlights (blonde) haren, nu onhandelbaar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Re: Highlights (blonde) haren, nu onhandelbaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:46

Bij mij werkte Herbal ook averechts.. was net touw :x
Nivea werd het echt heel erg zacht van.

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 00:00

Doe een paar keer per week een maskertje in je haar,
Gewoon douchen en dan geen cremespoeling gebruiken (vult je haarschubben al op)

Dan na het douchen ven je masker erin doen.
Een handdoek goed vochtig maken, in de magnetron doen tot hij goed warm is.

In je haar indraaien, en laten zitten tot hij afgekoelt is. dit kan je een paar keer herhalen.

Het werkt echt super +:)+

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:03

Ik heb ook mijn haar van bruin naar blond geverfd door middel van highlights. Bij mij werd het iets droog, maar het is nog steeds kerngezond.

Wat ik je zou aanraden is om een goede shampoo en conditioner te halen bij een kapperszaak. Dit is wel duurder, maar het zijn echt veel betere producten. Ik heb de shampoo en conditioner van Landoll.
Verder 1x per week een masker, en dan doe ik er vrij veel in en goed intrekken. Daarnaast doe ik na elke wasbeurt een serum erin, speciaal voor droog en beschadigd haar. Die kan je ook bij de kapperszaak halen, maar persoonlijk vind ik die van John Frieda het fijnst. Zo'n flesje serum is 13 euro en je doet er redelijk lang mee. Je kunt je haar daar glad mee maken.

Verder zou ik het 1x in de 6 weken bij laten punten, dat is goed voor je haar. Ik laat groeien en knip toch elke 6 weken mijn haar, het zit dan beter en het blijft gezonder. Ik denk dat je haar nog wel een deel herstelt, met de goede verzorgingsproducten en het bijpunten. Bij mij is het heel goed herstelt. Mijn haar is nu helemaal blond en ik doe elke 6 weken alleen de uitgroei bijwerken met verf. Dus mijn haar word niet beschadigd.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Dustinlover

Re: Highlights (blonde) haren, nu onhandelbaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:26

Hey jill :) herbal krijg ik ook touw haar van hoor.. dat is met al die shampoo.. Ik was het nu met verschillende dingen. Zoals Care en repair van Andrelon zowel shampoo,conditioner,masker en serum.. En ook van etos eigenmerk ook shampoo en conditioner. Oja en als je wil föhnen.. koop dan een beschermer ervoor ;)

Spreek je binnenkort wel weer :)