Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

seren schreef:nou drukte of niet! als je een beetje inlevings gevoel hebt dan doe je niet moeilijk als men wil overstappen met GOEDE redenen! En als je vol zit dan zeg je sorry de artsen zitten vol je kunt niet overstappen. Oke duidelijk...
Maar nee ik moet eerst in gesprek met mijn arts en een eenmalig consult van een vrouwelijke dokter is niet mogelijk alleen als hij zelf op vakantie gaat.
Hieruit trek ik dus de conclusie dat er wel mogelijkheden zijn over te stappen maar er wordt wel een drempel op gegooit.
Ik zit zelf ook in de zorg en zeker grenzen moeten er zijn.
Maar ik zit niet iedere week bij mijn huisarts op de stoep te zeuren om niets. Laten we daar eens grenzen gaan trekken.
Maar omdat ik ook in de zorg zit weet ik ook dat er gewoon dingen zijn, situaties zijn redenen zijn om je ietwat aan te passen.
MISTRAL94 schreef:Moet je niet klagen over en tegen de huisartsen, moet je klagen bij de verzekeraar. Er is een tekort aan huisartsen. Dit is al veel langer bekend maar de zorgverzekeraar doet weinig tot geen moeite om tot oplossingen te komen.
Citaat:Ongeacht de reden kun je overstappen. Hoe kun je het hebben over een goede reden van het vertrek van een patient als je niet eens weet waarom ze weg willen/gaan?
)