Clinique Make-Up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:40

lucifertje schreef:
Ik heb van Qlinique een mascara en een consealer. Ik vind de consealer heel fijn. Al zweer ik toch bij Chanel hiervan. Helaas is die van Chanel moeilijk te krijgen in NL. Heb toen die van YSL gehad, maar daar kreeg ik jeuk van. Toen die van Qlinique. Ik vind het enigste nadeel hiervan dat deze wat te oranje is naar mijn zin.

Dan is het gewoon niet jouw kleur. Mijn concealer past namelijk perfect bij mijn huid, terwijl ik echt geen oranje-getinte huid heb. Eerder wit zeg maar (sommige mensen zijn juist weer wat geel vanzichzelf bijv.)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:42

ik gebruik nu al een tijdje clinique..
had een workshop gehad waarbij ik opgemaakt was door Mari vd Ven met Clinique make up..
ik gebruik foundation, consealer, brush, mascara, oogschaduw en lipgloss van clinique..
allemaal omdat ik alergische reactie heb op andere producten..
ik vind het echt heeeerlijk make up!!
zeker een aanrader om te gebruiken!
zo extreem duur is t niet..
ik had dan welliswaar korting maar was alles in 1x 110 euro kwijt.. en dan hb ik 25% korting gehad..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:43

Focussed schreef:
lucifertje schreef:
Ik heb van Qlinique een mascara en een consealer. Ik vind de consealer heel fijn. Al zweer ik toch bij Chanel hiervan. Helaas is die van Chanel moeilijk te krijgen in NL. Heb toen die van YSL gehad, maar daar kreeg ik jeuk van. Toen die van Qlinique. Ik vind het enigste nadeel hiervan dat deze wat te oranje is naar mijn zin.

Dan is het gewoon niet jouw kleur. Mijn concealer past namelijk perfect bij mijn huid, terwijl ik echt geen oranje-getinte huid heb. Eerder wit zeg maar (sommige mensen zijn juist weer wat geel vanzichzelf bijv.)

die van mij is ook super met mijn huid!!!

Yv_

Re: Clinique Make-Up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 21:46

Waar en waarom kreeg jij zoveel korting Amber?
En welke gebruik je dan? Voor vette huid, droge huid, ...?

Heeft iemand ervaring met de Almost Powder Make-Up? Die spreekt mij heel erg aan, alleen word ik nergens wijs uit of het nou een poeder voor óver de foundation heen is, of dat-ie genoeg dekt om alleen als basislaag te voldoen... En dan met de Even Better Foundation, althans, als het dus een poeder voor ergens overheen is..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:47

Oja ik heb ook ervaring met een soort poeder , weet alleen de naam niet. Even zoeken :')

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:48

Waar kan je online het beste en gunstigste Clinique bestellen?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:48

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:49

Yv_ schreef:

Heeft iemand ervaring met de Almost Powder Make-Up? Die spreekt mij heel erg aan, alleen word ik nergens wijs uit of het nou een poeder voor óver de foundation heen is, of dat-ie genoeg dekt om alleen als basislaag te voldoen... En dan met de Even Better Foundation, althans, als het dus een poeder voor ergens overheen is..

dat was een aanbieding in de Kalisvaart winkel (zit in den haag) en anders kan ik het via mn pa krijgen die krijgt korting omdatie daar werkt..
ik gebruik voor droge huid.. maar ben qua cremetje nog beetje zoekende want als ik creme gebruik voor droge huid dan krijg ik weer veel acne.. en daar he bik hekel aan!!!!! :(
dus probeer nog beetje een goede te vinde.. (hoeft niet speciaal van clinique.. als er maar geen parfum of bijtende stoffen in zitte nwant dan gaat heel mn hoofd op hol! :( )

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:49

Hmmmm dat poeder kan ik niet vinden!

Het is een soort vast blok, en dan draai je aan het doosje en dan schraapt ie als het ware wat van het blok af en heb je poeder :') Wel heel fijn spul ook :j Ik heb m een tint donkerder dan ik zelf ben, dus lijk ik net even wat bruiner zeg maar.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:50

Ik had eerst maxfactor := opzich is mijn huid niet heel slecht,
dus dat zag er wel netjes uit :j
alleen zodra ik de foundation er af haalde, zag ik heel veel rode vlekken :\
Heb best een gevoelige huid, en heb nu sinds een paar dagen een clinique poeder foundation! :)
opzich een hele mooie, fijne poeder. Blijft mooi egaal.
Maar ik neem 'm wel overal mee naartoe, om even bij te poederen enzo.
Blijft natuurlijk minder zitten als de creme ;)

Het kostte me 35 euro :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:51

Deze is het
Afbeelding

Volgens mij niet in NL te koop, iig kan hem nog niet vinden. Is wel duur, $34,95. Mocht hij in NL te koop zijn zal de prijs wel rond de €40,- liggen.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:53

Yv_ schreef:
Dravergekkie, welke foundation gebruik jij?

Clinique Foundation
Superbalanced Makeup Foundation :)

Afbeelding
deze dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:59

Yv_ schreef:

Die zou ik niet over een foundation heen gebruiken, dan krijg je echt zo'n lekkere cake laag! Cake is lekkerder om op te eten :P

Almost powder is een beetje cremig/poederig met een opbouwbare dekking.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 22:02

Amber, kun je dat voor mij ook niet regelen, ik woon in een aangrenzend dorp ;)..

Laetitia, bij http://www.strawberryNET.nl is het goedkoper en geen verzendkosten. Heeft alleen vrij weinig keus in de make-up, wel uitgebreide collectie van gezichtsverzorging. Alleen moet je met een creditcard of paypal-account betalen, wat ik niet wist. Heb dus mijn bestelling daar geannuleerd.
Ook kwam ik http://www.parfumwebhop.nl tegen, die is ook een stuk goedkoper, wel verzendkosten van 4.95 per bestelling. Heeft alleen ook neit alle make-up.

Focussed, dat plaatje komt me bekend voor :j. Heb ik denk ik bij die reviews over gelezen, weet alleen zo 123 ook even niet hoe die heet... Is dat niet die mineralen poeder?

Thanks Dravergekkie. Ik zit alleen te twijfelen tussen die superbalanced, omdat mijn huid gecombineerd is en ik op die alley.com reviews lees dat die niet geschikt is voor de vettere huid... En dan kom ik weer uit op de Even Better Foundation..

Liek_, die Almost Powder is dus geschikt als basislaag zonder iets eronder? Blijt-ie wel lang zitten? En hoe is de glimmigheid ervan bij je gezicht bij een gecombineerde huid (als je die toevallig hebt :D)
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 25-02-10 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:02

Ik heb deze:

Afbeelding

De Clinique Almost Powder Pressed Foundation.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:04

Dat andere plaatje is de superbalanced powder.

Ik heb hem zelf niet, dus ik kan je niks vertellen over de ervaringen! Maar op makeupalley staan wel veel reviews!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:35

@yv, bedankt weer! Ben op strawberry aan het kijken.
oogcreme is 5 euro goedkoper dan bij Douglas en de Superdefense scheelt 1 euro. maar als je dus geen verzendkosten betaald dan is dat ook weer voordeliger dan de douglas!

Jammer dat ze niet veel make-up verkopen op die site.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 22:45

Klopt, scheelt echt wel :j! Alleen is de liquid soap bijv. 20,50 bij strawberry, in de winkel 19 (met de mooi kortingspas van 10% 17) en bij die parfumdinges 16,50.. Heb toevallig van de week een avondje ervoor gezeten haha!

Die parfumdinges is over het algemeen goedkoper dan strawbeey, alleen een kleinere collectie en verzendkosten van 4,95..

Ik ben eruit, ga morgenmiddag even naar mooi en laat me daar gewoon adviseren over de foundation en evt poeder! Maar ervaringen zijn nog steeds welkom hoor haha!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:54

Heb besteld!

De Superdefence oily to oily 50 ml voor 45,-
en de oogcreme all about eyes voor 31,50
totaal 76,50.

Had nog even vergeleken met Christian Dior Capture Totale en daar was de 30 ml al 44,00 Euro, dus toch duurder dan Clinique.

Maar moet ik dan nu ook het 3 stappenplan gaan gebruiken of is dat niet nodig?

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 23:03

Liek_ schreef:
Van Chanel bedoel je die stift, net zoals de touche eclat? Ik baal ook als een stekker dat die niet in NL te krijgen is! Lijkt me een geweldig product!

Ze verkopen hier(sneek) wel Chanel make-up dus ik denk ook wel die stift?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 23:05

Bij welke heb je besteld? Scheelt wel hè! Wil je het even laten weten als je het thuis hebt? Ben wel benieuwd naar de levertijd!

Beste is volgens mij wel om alles van 1 lijn te gebruiken omdat het allemaal op elkaar is afgestemd. Maar dat is altijd zo, niet per se alleen bij clinique. Anders haal je bij een parfumerie zo'n proefsetje voor 4 dagen (waar je wel een week mee kunt doen)? Zeg je gewoon dat je het eerst wilt proberen of de crèmes dan beter werken, maar dat je er geen geld nog aan wilt uitgeven. Die zijn nl gratis en ze zullen best snappen dat je eerst wilt proberen of het daadwerkelijk effectiever is voordat je een sloot geld uitgeeft... Anders krijg je de probeerversie van een maand, die is 30 (27 met kortingpas) euro..

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 23:15

Ik heb veder geen ervaring met Clinique, maar ik zag dat er een net nieuwe Rituals winkel hier is.
Ben ook wel benieuwd naar deze producten maar vond het onzin om een nieuw topic te openen.
Iemand ervaring met deze producten (vooral foundation)?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 23:38

Ik heb bij Strawberry besteld. Zo'n proefpakket voor een maand, is dat ook met van die strips of krijg je dan echt kleine potjes van alles?

Ik zal morgen eens bij de parfumerie kijken, heb nog een Irischeque van 15,- en volgens mij is die ook bij de Douglas geldig.

Ik laat je weten wanneer het binnen is!

@moirsa: ik heb zelf geen ervaring met rituals. Heb het weleens cadeau gekregen (shampoo, douchegel etc.) Vond dat wel lekker spul!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 23:42

Tis volgens mij wel mijn kleur, heb hem gewoon uitgeprobeerd.. maar op de een of andere manier zit er toch iets in wat mij niet aanstaat.. Ik gebruik de consealer ook alleen maar op mijn oogleden onder de make-up. Het valt dan ook niet heel erg op, als de kleur toch niet helemaal overeenkomt. Als ik deze nog un keer zou kopen zou ik wss voor een teint lichter gaan. Gelukkig heb ik die van Chanel weer gevonden, in Zwitserland ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 23:46

Is het niet gewoon zo dat je die concealer in de zomer hebt gekocht? Mijn hid is in de winter namelijk zeker 2 tinten lichter dan in de lente, kun je nagaan in het verschil met de zomer!

Die van 30 euro zijn niet de strips, maar gewoon kleine(re) flesjes. Stap 1 en 3 hebben geloof ik 30 ml inhoud, stap 2 meer, denk 50 ml ongeveer? Heb even geen zin om naar de badkamer te lopen, heb net m'n fijnste houding gevonden in bed voor vanavond haha!