als het een suikerdip is kunnen ze dat trouwens niet aantonen. op het moment dat je bloed laat prikken is dat allang weer hersteld namelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LiSSy schreef:kop tussen de benen werkt beter dan liggen
als het een suikerdip is kunnen ze dat trouwens niet aantonen. op het moment dat je bloed laat prikken is dat allang weer hersteld namelijk
loez schreef:Heb dus bijna het zelfde als jij MarloesRixt. Zoals jij het beschrijft komt mij bekend voor. Alleen ik moet echt gaan liggen en iets van ranja pakken wil het wegtrekken.
Ik eet van jongs af aan al 6 kleine porties per dag ipv 3 grote. Vroeger veel problemen gehad met mijn maag. Kon grote porties gewoon niet aan. Gelukkig maar, want 6x per dag kleine porties is veel gezonder!
Ga nu voortaan kijken of het met de proteïne shakes van mijn vriend werkt. Hij fitnesst veel en gaat richting het bodybuilden. Maar hij heeft nog shakes staan die minder zwaar zijn. Dus hoop dat ik hier iets van aankom en dat het dan toch wegtrekt!
Petulan schreef:loez schreef:Heb dus bijna het zelfde als jij MarloesRixt. Zoals jij het beschrijft komt mij bekend voor. Alleen ik moet echt gaan liggen en iets van ranja pakken wil het wegtrekken.
Ik eet van jongs af aan al 6 kleine porties per dag ipv 3 grote. Vroeger veel problemen gehad met mijn maag. Kon grote porties gewoon niet aan. Gelukkig maar, want 6x per dag kleine porties is veel gezonder!
Ga nu voortaan kijken of het met de proteïne shakes van mijn vriend werkt. Hij fitnesst veel en gaat richting het bodybuilden. Maar hij heeft nog shakes staan die minder zwaar zijn. Dus hoop dat ik hier iets van aankom en dat het dan toch wegtrekt!
Eiwitten? Daar kom je niet van aan hoor. Ik heb nu ook een eiwitdieet om juist af te vallen. Kun je beter koolhydraten (carbs) tot je nemen lijkt mij?
Hij heeft dit ook nog besproken met zijn trainer ( Prof, bodybuilder) En hij raadde dit ook aan om aan te komen!