Daar voelde ik me al niet heel prettig bij maar ben gelukkig al bijna een week verder zonder hele erge complicaties.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
take_one schreef:lonniejj schreef:Mijn flaporen waren echt gigantisch![]()
Ik weet inderdaad wel dat ik er de eerste week behoorlijk veel last van heb gehad, en de weken daarna ging het wel wat beter. Ze zijn nog wel heel lang gevoellig gebleven, niemand mocht eraan zitten.
Ik moest van de arts toen ook met oorwarmers naar buiten, zodat mensen niet perongeluk vol tegen mijn oren konden stoten. Geloof dat het na een jaartje of 2 niet meer gevoellig was. Al moet ik zeggen dat ik nu nog steeds afentoe wel wat gevoelige oren heb
2 jaar gevoelig.. dat meen je niet..![]()
Alleen als er iemand aan zit.. of ook gewoon zo spontaan ?
*knip*

brendalevita schreef:Oh ik wil het ook,erger me er al jaren aan en heb haar altijd los of over mijn oren ,een ander ziet het niet maar ik vindt het verschrikkelijk.
Na jou topic weet ik het zeker ik ga het ook doen!zal even de dokter vragen hoe en wat zal me wel wat gaan kosten denk ik.
Fijn dat je nu alles weer kan ,ik denk dat je er straks onwijs blij mee bent!!
brendalevita schreef:Haha ik ben 32 en wil het eigenlijks al vanaf ik 16 ben,niet best he ze verklaren me voor gek maar ik vindt het verschrikkelijk!!!
Ik ga er echt werk van maken nu ik dit heb gelezen,mijn zoon heeft dezelfde oren en als hij wil mag ie ook ,gelukkig heeft hij er geen last van ik heb het er nooit over want mijn moeder heeft het me aangepraat zou nooit hetzelfde doen!

lonniejj schreef:Gelukkig heb je er niet veel last meer van! Hopelijk blijft het ook zo!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar voor en na foto's, maar ik begrijp dat je niet echt foto's hebt van voor de operatie!
Haha, die heb ik wel van mezelf, maar die zijn echt véél te erg