wie heeft er ook een vetschort en hoe ga je daar mee om?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: wie heeft er ook een vetschort en hoe ga je daar mee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:54

Aah nee dat had ik niet, maar bij mij was is het echt puur huid dus het verdeelde zich natuurlijk in het ondergoed. Maar vind het veilig aanvoelen alsof ik strak ben!

Veel succes met je borsten, hopelijk heb je meer geluk dan ik. Mijn eerste bwc was ook niet vergoed dus heel mijn lichaam heeft me al meer dan 5300 euro gekost! En als mijn nieuwe borstoperatie binnenkort niet vergoed word gaat het naar de 10.000 eigenlijk zou ik er echt uit moeten zien als een ferarri helaas nog steeds als een oldtimer!

Je borsten in je bh vouwen was ook een vreselijk gevoel vind ik

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:03

ja ik ken het. ik had altijd cup E en nu zijn die zakken gevuld met een beetje borst :+ een c bh is nog te groot. Terwijl de breedte goed zit. Ik kan niet normaal rennen of springen want alles floept er uit

Me buik is vel maar ook nog beetje vet., harde buikvet. Ik sport veel en me buikspieren zijn keihard ( onder dat vetschort) Ik heb 3 keizersnees gehad. En daar ook een boom aan littekens in me buik die verwoekert zijn en wild vlees is geworden. Ik moet dat sowieso een keer laten corrigeren. En nu gaan we kijken of we de BWC onder het mom er bij kunnen doen.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:05

ik zit net in je profiel te kijken. maar jij was toch de gene die zo verschikkelijk veel is afgevallen op jonge leeftijd??
( ik heb volgens mij een keer je topic gelezen of keer mee gekregen)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:17

Dan vrees ik dat er voor mij weinig hoop is, als het bij jou ook niet werd vergoed Caye, maar waarom vergoeden ze het niet als je chirurg er zo op staat en je lichamelijke klachten hebt?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:42

Besparingen in de gezondheidszorg waar veel mensen om lijden vrees ik. Ze kunnen het makkelijk onder het motto puur cosmetisch plaatsen.

Ja ik ben 65 kilo afgevallen! Maar hopelijk met mijn full body en volgend jaar nieuwe borstoperatie kan ik het achter me laten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:36

Caye hoe gaan ze trouwens je borsten doen, met siliconen opvulling of zonder?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:43

Charaz schreef:
Dan vrees ik dat er voor mij weinig hoop is, als het bij jou ook niet werd vergoed Caye, maar waarom vergoeden ze het niet als je chirurg er zo op staat en je lichamelijke klachten hebt?

bezuinigingen, regels.. etc

Flapopern worden wel vergoed. Dus ik zei:" wat voor lichamelijke klachten kan je van flaporen krijgend dan>? behalve een gedeukt ego?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:44

lesilla schreef:
Caye hoe gaan ze trouwens je borsten doen, met siliconen opvulling of zonder?

ja met vulling :j
Anders wordt het niks :D

65 kilo DAMN babe! Knap hoor. Ik kamp tegen de laatste 10 kilo aan ^) en lukt me niet meer

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:19

Ik hoop echt dat het super word ben heel benieuwd! Mijn ervaring is geen succes geweest maar heb al zoveel mooie borstliften met opvulling gezien! Ik hoop dat je binnenkort gewoon lekker trots mag zijn!
Hoeveel cc krijg je? Ik heb 330 voor de spier, en mijn heroperatie word achter de spier en een groter cc aantal. Zou nu altijd voor achter de spier kiezen

En ik heb een gastric bypass dus ik speel wel vals met de kilo's :)

En inderdaad maar ik neem vaak borstverkleining als voorbeeld, zo makkelijk te krijgen. En vaak ook om cosmetische reden dan last. Maar een rotte navel, en andere plekken en pijn is dan puur cosmetisch.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:36

ik krijg 405 cc achter spier en dan druppelvormig :j Ze laten me tepel wel zitten dus geen littekens.
Maar ze hangen nu als slappe plantjes :+ tis eigelijk gewooon een vergroting. maar ze komen dus voor mij meteen een heeeeel stuk naar boven in de lift :+

Dat is een maagbandje toch??

Ja dat vind ik zooooooo krom he.. :x maar ja... we vechten door!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:40

Heel goeie keuze achter de spier! Want mijn probleem is dat ze voor de spier zitten maar er geen vetlaag is dus mijn prothese verschuift zich naar alle kanten en dat je ze voelt natuurlijk. Alsof je bubbeltjespapier vastneemt!

Nee een gastric bypass is maagverkleining en darmomlegging.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:42

Ik ga het hier ook even volgen. Ben ruim 75 kilo kwijt (+ de jojo kilo's, dan zit ik toch wel RUIM over de 100 maar die mag ik niet meetellen :+ )
en wil terzijnertijd ook graag een correctie laten doen.
(Volgens mijn dokter en dieetiste moet ik in aanmerking komen, maar ik ben benieuwd als ik de verhalen hier zo lees := .
Desnoods kan ik nog een toevoegend schrijven krijgen van oa het GGZ. Dat schijnt nog weleens te helpen )

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:45

Mijn HA en plastische chirurg vinden dat ik er recht op heb.

De stel eisen van mijn verzekering ( CZ) 3 kwart over je bovenbenen hangen. Of verminkt zijn wat past bij 2e/3e graads brandwonden ( hoe kan je straie daar mee vergelijken? En hang vel :x )
Dat hangen doet het zeker wel ( voorals ik zit hangt het 3 kwart op me benen)

Ik lees ook veel op buikwandcorrectie.nl Daar schrijven ook meiden waar ze het vergoed krijgen en waar niet. En hun ervaringen :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:46

Driekwart over je bovenbenen? Hoe moet ik me dat voorstellen? :o?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-06-11 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Caye ik lees net dat je in belgie gaat waar? en geen huid weg ideaal! gaat echt mooi worden.

Cayenne je moet sowieso minimum een jaar stabiel staan bij ons, verder over ggz weet ik niet want ben belg. Hier kan je het sowieso vergeten zonder gewichtsoperatie

Caye

je vel moet hangen zeg maar..
Dus van je heup richting je knie.. En dan moet het 3/4 van je boven been bedekken

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:47

Ja idd hier ook een jaar stabiele BMI hebben> maar wie controleert dat?? niemand kan dat bewijzen dus een gewicht lijst van 2 jaar bij houden is zo gemaakt ;)

Ik ga naar de BCAS kliniek in Brussel ( voor me boobies he :+ ) me buik wordt hier gedaan in NL.
Op medische indicatie

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:48

Stabiel ben ik wel redelijk, maar ik wil er eerst nog wat meer vanaf hebben en op m'n streefgewicht stabiel blijven, want dat lukt me nog niet. Op dat punt jojo ik nog teveel.
Maar nu alvast research doen kan geen kwaad. Heb eerst nog een andere behandeling in de planning staan die vergoed moet worden :+

@Caye, nou, dat ga ik dan niet redden.. Ik denk dat het bij mij een kwart is.

Mijn dieetiste mogen ze best ondervragen qua stabiliteit hoor.
Moet ik haar wel van tevoren even omkopen _O-
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-06-11 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:49

Caye schreef:
Ja idd hier ook een jaar stabiele BMI hebben> maar wie controleert dat?? niemand kan dat bewijzen dus een gewicht lijst van 2 jaar bij houden is zo gemaakt ;)

Ik ga naar de BCAS kliniek in Brussel

Nee inderdaad, maar denk dat het belangrijk is voor jezelf. Als je toch laat doen, en je niet bent als mij en een paar keer moet laten doen is het leuk als dat mooi resultaat blijft.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:52

Ik heb het gehad (zonder zwangerschappen maar door extreem veel afvallen) gelukkig heb ik het vergoed gekregen omdat ik last had van een ontstoken navel en het dus medisch noodzakelijk werd geacht.

uiteindelijk was de operatie in Belgie en ergens tussen de 2 en 3000 euro, nou dat had ik er absoluut voor over gehad, desnoods dmv een lening.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:57

Afbeelding

Maar ook bokkers die zo geen bikini dragen om hun striae en dan denk ik, wij hebben echt knoopstriae die erop ligt dan denk ik, pfff waar maak je jou druk om!

Hopelijk krijg je ooit je bwc of een full body weet niet hoe je rug is? Zou echt mooi voor je zijn

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:58

ja daar zou ik ook wat aan laten doen hoor! Mijn arts zei destijds. lijnen heeft geen zin meer; de marathon lopen wel maar dan wordt het hooguit 'beter' niet 'goed'.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:59

rug is wel redelikjk strak. Daar heb ik geen rollen zeg maar. Tis puur me buik ^) me benen zijn zo slank en strak dat die elkaar niet eens raken..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:00

Vet en huid word van sporten alleen beter regio armen en benen zal eens een foto zoeken wat voor verschil ik ermee heb. Mijn buik ook maar heel miniem