Charmaiineee schreef:Goof schreef:De perfecte methode
Werkt prima.
Ik draai ook vaak als ik last heb ver naar links en rechts, dan springt de helft ook al los.
Ja dat doe ik ook altijd. M'n ouders worden er helemaal gek van want die horen continu KNAK KNAK.
Maar oke, bij mij kraakt echt alles, me schouders, polsen, enkels, knieën, rug, etc.
Maar ze zeggen ook dat je er reuma of hernia (weet even niet meer welke) ervan kan krijgen als je het te vaak doet?
hernia sowieso niet, dat is een uitstulping van een tussenwervelschijf in de rug. Reuma zijn ontstekingen in je gewrichten, aantoonbaar in je bloed, en is grotendeels erfelijk bepaald, en krijg je echt niet van een paar knakjes
Je hoeft geen geneeskunde opleiding te hebben afgerond voor je aan die opleiding begint. Je moet voor je aan de opleiding begint kunnen aantonen dat je de opleiding aan kan. Waarmee je dat doet maakt ze niet zoveel uit. Een NL vwo diploma is voldoende meestal, en een propedeuse fysio doet het ook goed...

In principe kan het inderdaad geen kwaad zolang het geen pijn doet en je het niet uit gewoonte doet. Verder moet je ook niet geforceerd gaan knakken, door bv hard aan je hoofd te gaan trekken om je nek te knakken ofzo.
) bewegende niveaus zijn. Dat krijg je zelf never nooit niet voor elkaar.