Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha!
mocht het ooit nog eens voorkomenaerdenhout1 schreef:Knijp je arm even af boven je elleboog.
Hoe moet ik dit nu gaan uit leggen zonder te laten zien?Aan de binnenkant van je bovenarm loopt de grote ader, als je die nu vastpakt en met je duim op de ader drukt, wat draait dan sterk tegen je eigen arm aandrukt stop je de bloedtoevoer. Hou dit even een paar minuten vol zodat het bloed kan stollen.
Je kan ook iemand even een drukverband aan laten leggen.
De wonden wel heel goed weken in soda of biotex!
In ieder geval veel beterschap (en dat je beesties nooit meer vechten
) Flowerbomb schreef:Jeetje dat moet een aardig gevecht zijn geweest. Ik heb ook wel eens een hap van mijn ratjes gehad waarbij ik dacht dit gaat niet goed. Maar met mijn eigenwijze hoofd toch maar niet naar de ha gegaan. Is lekker gaan ontsteken. Sterkte!
marise83 schreef:Moontje1991 schreef:Ja dat was ik inderdaad vergeten te vragen het was erger dan ik dacht.
Ik dacht ook aan paracetamol maar is dat niet bloedverdunnend net als diclofenac.
nee met paracetamol valt dat heel erg mee, diclofenac ibuprofen naproxen werken bloedverdunnend..
heel veel beterschap!!
Moontje1991 schreef:Oke dan vanmidag even naar de kruidvat.
En hopen dat paracetamol helpt.
Moet morgen af rijden en het is natuurlijk niet handig als ik de heele rit aan me pink denk.