Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dat werkt goed.buitenlust schreef:D-mannose.
Google het maar eens. Fantastische capsules. Zo hoef je niet aan de AB , die ook goede dingen kapot maakt.
www.blaasontsteking.nl
) en daarin zit alleen progestageen, heel erg veilig doordat je de pil nooit meer kan vergeten en het al in je lichaam zit, lage dosering en makkelijk want meestal word je ook niet meer ongesteld van deze pil en dat is niet slecht, dat hoort zo met dat hormoon.
(Ik bedoel niet Implanon he, dat implantaat. Ik bedoel Depo-provera) senta schreef:Wat ik mis hier, naast veel drinken, regelmatig plassen, en plassen na sex, zijn andere dingen vermijden die je plasbuis kunnen irriteren, dus:
draag katoenen ondergoed,
géén broeken die strak zitten in je kruis en schuren,
pas op met zeep in wat voor vorm ook!
)Citaat:en dat je ondergoed ook niet te strak mag zitten.
en elke dag schoon ondergoed aantrekken (lijkt mij logisch, maar voor sommige niet)
niet in de kou plassen, dus bv als je uit de kroeg heel nodig moet, even de bosjes in.
niet op tochtige plekken staan.
geen korte truitjes aan, maar draag bv hemd zodat alles lekker warm blijft
ik heb er ook snel last van naast alle tips van cranberry, plassen (en wassen) na sex, veel drinken enz. nog een tip: was je onderbroekjes op minstens 60 graden .. anders zijn de bacterien niet dood.
Ik werd vaak nog zieker van de AB kuur dan dat ik last had van de blaasontsteking opzich. hoogendroog schreef:D-mannose werkt super! En.... stoppen met suiker. De bacterie die BO veroorzaakt is gek op suiker!!!
Vjestagirl: 1 liter cola light is funest voor je lichaam. Als je zo gek bent op cola, kun je beter een glas gewone cola nemen dan die light troep.
XoNo schreef:Ik gebruik D-Mannose alleen als ik het aan voel komen zeg maar. En sinds ik het gebruikt heb, ben ik al 1,5 jaar vrij van blaasontsteking. Ik had een chronische blaasontsteking, ben er zelfs voor naar de uroloog geweest, die konden er weinig mee en toen heb ik dat D-Mannose goedje gevonden. Ik vond de recensies op de site iets 'te promising', maar het klopt echtIk werd vaak nog zieker van de AB kuur dan dat ik last had van de blaasontsteking opzich.
Mijn dmannose is over de datum, dus heb meteen maar nieuwe besteld