Mijn hand begint wel steeds meer te verstijven in naar binnen gebogen stand, niet zijwaarts maar recht. Vooral van de vuist word ik horendol. ik niet ontspannen
De polsbraces zijn echt alleen voor de pols zag ik. Ik heb iets nodig wat ook mijn vingers een beetje tegen houden, om vuistvorming tegen te gaan. En het moet van een natuurlijk product zijn, om het makkerlijker te maken. Ben allergies voor synthetische stoffen. 
), en heb ruim twee weken in het ziekenhuis gelegen. Volgens mij heb ik daar wat fysio gehad. Toen ik naar huis mocht, zat ik in een rolstoel, daar heb ik uiteindelijk nog een paar maand ingezeten. Die tijd had ik tweemaal daags fysio, steeds zwaardere oefeningen en na een tijd mocht ik weer proberen te lopen. Met succes, want heb tot de dag van vandaag nooit weer last gehad!
Midden in de nacht naar het ZH gegaan, arm was uit de kom. Mijn moeder zei er niet zoveel gevoel in te hebben de dagen erna en het ZH had gezegd dat dit wel terug kon komen... Achteraf was het dus dystrofie!