de oplossing voor al dat haar !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:15

Ik dacht hier dé oplossing te vinden :7 Helaas...
Al jaren lang wordt ik geteisterd met dit probleem, een witte langhaar en een kortharige zwarte dus van alles wel wat wils.
Sinds kort een kortharige grote hond erbij, resultaat sommige kleding kan ik gewoon niet kopen.
Ik heb een fleece trui, kleur bordeaux rood die ziet er na een dag al niet meer uit dus pas mijn kleding dr op aan.
Zwart is geen optie, de stoel op mijn stoel is ook bond van de haren ik schaam mij dr echt voor.

_Denise_ schreef:
Natte trekker!!!!

Hey dat ga ik eens proberen!

Britty

Re: de oplossing voor al dat haar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:18

Heb je er al eens aan gedacht om je werkkleding te bewaren in een kledinghoes? Als je je werkkleding 1 keer goed schoon maakt, daarna bewaren en over en weer vervoeren in een kledingzak. Ik zou je fleece ook niet al op stal aantrekken, maar pas als je in je auto stapt. Iedere dag met rollers, borstels enz enz komt de duurzaamheid van je kleding ook niet ten goede

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 22:08

kom hier al een hoop tip's tegn die wel intressant zijn
de trekker ga ik ook zeker proberen
heel veel dingen houd ik al rekening mee zoals zo min mogelijk aandoen, en zo gescheiden mogelijk houden
maar toch als ik na een lange nacht dienst thuis kom heb ik de ....... aan de wereld en wil ik slapen ;) dus let ik niet altijd op

super mensen !!

@Chiqa ik ook maar bedacht me dat de mensen van bokt vast wel manieren wist om het haren probleem te lijf te gaan

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 18:03

Ik moet toch echt naar mijn werk in nette pakjes, ook zwart en allerlei stofjes. Toch lukt het mij om alles schoon netjes te houden. Maar ik ga dan ook als ik thuis kom, eerst naar boven om om te kleden. Daarna pas naar beneden om de hond uit te laten en de harige poezels te aaien. Ik ga niet met mijn nette goed op de bank zitten, of waar dan ook. Netjes is voor werk, voor huis tuin en keuken bezigheden heb ik mijn spijkerbroeken en truien.
Ook mijn zwarte wollige dingen voor kantoor heb ik netjes, echt als ik het kan kan een ander het ook, mijn huis is echt niet brandschoon..

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:14

Ja hoor, die plakrollers van de ikea gaan er hier ook met bergen doorheen.

Ook poeslief zelf moet eraan geloven, die wordt bijna elke avond eventjes lekker ge-plak-rold.

En lekker dat ze dat vindt :')!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:46

Hahaha, ik heb daarstraks geprobeerd om de kat te stofzuigen. Hij bleef eerst zitten, maar toen hij zag waarmee ik hem aaide was hij toch gauw vertrokken. :P Ik zag dat onze stofzuiger ook een opzetstuk heeft waar haren heel gemakkelijk van de bank en het bed mee gezogen kunnen worden. Het heeft een stukje van dat stof dat ook aan een kledingborstel zit erop zitten.

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:51

Ik doe ook alles met die plakrollers.. maar ideaal is t niet!

En ik kan het niet echt gescheiden houden, heb zo'n klein huis dat ik niet eerst naar boven kan om me om te kleden, want ik heb geen boven :P