Nee, dat zag ik niet zitten! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat ik niet weer een kat in een zak koop ..en dus weer niet met van die oksels rondloop die ze me voorschotelen in de reclame
Ik neem het gewoon mee in mijn dagelijkse routine..
maar ik douch niet altijd (lijkt me niet verkeerd) en vind het wel fijn als ik gewoon een paar weken kaal kan rondlopen zonder inspanning
magli schreef:Niets mis mee hoor van mijn kant,maar ik douch niet altijd (lijkt me niet verkeerd) en vind het wel fijn als ik gewoon een paar weken kaal kan rondlopen zonder inspanning
en als ik daaraan gewent ben kan ik dan ik wel gewoon gaan epileren..
ik doe het nu denk ik 1.5 jaar en er komt steeds minder haar terug, het is dunner en blijft langer weg.
Hoef me dus hier geen zorgen om te maken.. Unwritten schreef:Ik scheer gewoon dagelijks. Niet uitgebreid met schuim oid, maar als ik onder de douche sta even snel een mesje over alle deeltjes waar stoppeltjes kunnen verschijnen.Ik neem het gewoon mee in mijn dagelijkse routine..
.
En scheren kan ik max. eens per 5 dagen en dan nog sta ik onder de irritatiebultjes, ook niet echt charming.
Tenminste, het ligt er helemaal aan hoe snel je haar groeit natuurlijk, maar ik moet met mijn epilady (van Braun, de dry versie van die jij evt. aan wil schaffen, geweldig ding!) het toch echt 3 keer in de twee weken doen wil het een beetje fatsoenlijk eruit blijven zien.. Mijn zusje daarentegen kan wel een paar weken kaal rondlopen
Nou moet ik ook zeggen dat ik alles elke dag moest scheren, mijn buurjongetje van 4 zei 's avonds een keer tegen me 'nou moet je toch echt weer even gaan scheren hoor, dit kan niet!' heel fijn als je 's morgens je best hebt staan doen 
Meer mensen die hier last van hebben? En wat doen jullie daar tegen?