Gelukkig hebben wij een (goedkope) alarm instalatie. En dat ding maakt zo ontzettend veel geluid. Dat als er al iemand in huis is , die heel snel maakt dat die weg komt.

Misschien ook iets voor jou ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

corinepgek schreef:Ik ben zelf helemaal niet spiritueel ingesteld maar om je verhaal even van een andere kant bekijken, weet niet of je ervoor open staat maargoed...
Toen ik nog bij mijn ouders woonde voelde ik mij heel vaak onbehaaglijk, als er niemand thuis was was ik inderdaad erg bang om te gaan slapen of alleen over de gang te lopen enzo. Mijn ouders hebben een erg oud huis, huis heeft de oorlog enzo meegemaakt. Heeft hele grote kelder dus je kan je zat dingen bedenken die daar gebeurd kunnen zijn.
Vanaf het moment dat ik samen met mijn vriend een huis heb gekocht heb ik nooit meer dat onbehaaglijke gevoel. Mijn vriend moet wel eens een paar dagen weg voor ze werk en dan slaap ik ook alleen. Overdag ook vaak alleen thuis en helemaal nooit meer ergens last van.
Zeg niet gelijk dat het er spookt maar het zou kunnen dat er iets van negatieve energie ofzo hangt in je huis. Wat je eraan kan doen? Iemand langs laten komen die beweert de negatieve energie weg te kunnen halen tegen forse betaling. Heb zelf het idee dat dat wel kan, maar dat er ook genoeg mensen zijn die de boel bedonderen. Erg lastig dus....
Misschien toch verhuizenEn dan een nachtje proefslapen in het huis wat je wilt nemen.

Waves schreef:Ik heb hetzelfde. Ga ook steeds veel te laat slapen waardoor ik de volgende dag dan weer heel moe ben (helpt ook niet mee aan de mentale stabiliteit) maar hoe moe ik ook ben, ik stel het naar bed gaan altijd uit.
Alleen als ik een goed boek heb ga ik op tijd naar bed. Omdat ik dan wat te doen heb zeg maar. En na 2 bladzijden val ik dan ongemerkt in slaap.
Ik heb nu even geen boek
breezy302 schreef:Je mag wel hier komen slapen hoor. Kan je gezellig naast mijn snurkende vriend, dan hoor je ook zeker weten geen vreemde geluiden meer en hij kan ook niet alleen slapen. Dan ga ik wel in jou huis heerlijk helemaal alleen slapen!
Elma_ schreef:breezy302 schreef:Je mag wel hier komen slapen hoor. Kan je gezellig naast mijn snurkende vriend, dan hoor je ook zeker weten geen vreemde geluiden meer en hij kan ook niet alleen slapen. Dan ga ik wel in jou huis heerlijk helemaal alleen slapen!
hahaha ROFL
snurken.. weet niet of ik dan wel beter slaap hoor!
).
.
)
Wat voelde ik me ellendig, was net een hond met verlatingsangst.
Gelukkig ben ik er gewoon overheen gegroeid, heb er nu geen last meer van. Bang voor inbrekers ben ik ook niet, loopt hier een grote DH en die schrikt ze wel af. (Hoop ik.
)
hoort zij het ook ga ik er vanuit dat ze me beschermt!