Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Gelukkig heb ik wel een hele begrijpende werkgever, kan er echt niet over klagen, ze leefden echt wel mee met me toen ik zo ontzettend in angst zat. Ik denk dat de hindernissen meer in mijn hoofd zitten hahaha![]()
Wel net getrouwd zie ik Lynn, proficiat! Zit je volop in de verbouwingen of doen jullie dat achteraf? Als je de beeb nog 4 daagjes langer vasthoudt, heb ik een geboortedatumgenoot
Urielle schreef:Lalidan, lijkt me ook deprimerend om zo lang na je afstuderen nog niets gevonden te hebben. In welke branche zit je?

Echter ben ik met 28 weken opgenomen met vroegtijdige weeën door een urineweginfectie.. En ben gister weer thuis gekomen. Ik mag nu helemaal niets meer, omdat mijn baarmoeder snel reageert op wat ik doe. Vind het heel moeilijk. Zit daarbij ook nog eens een beetje met mezelf in de knoop op dit moment, door alle spanningen en gevoelens van de afgelopen 2,5 week. Ze hadden niet gedacht dat ik de 29e week zou gaan halen maar ze zit nog lekker warm binnen inmiddels met 30,5 week. 
Hoe is het nu met je behalve nul conditie?
annepanne schreef:Oe dat is schrikken ts!! Hoop maar dat je bij de 49 zit
Ha BulckHoe is het nu met je behalve nul conditie?
Veel zwangere hier