Blaasontsteking-> last van rug?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Blaasontsteking-> last van rug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:14

Ja kan erbij horen.
Dus gewoon even nu naar de EHBO gaan zou ik zeggen. Krijg je wss meteen antibiotica of een andere vorm van medicatie.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 14:21

Ik ga het tegen m'n moeder zeggen, zullen we naar almelo moeten neem ik aan... Naar de centrala huisartsenpost..?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:26

Ja volgens mij kan je gewoon naar de HAP :j
Ben ik toen ook heen geweest met mijn BO toen de HA geen plek meer had. Dit soort dingen zijn gewoon ontzettend vervelend en is ook een beetje spelen met vuur. Het kan opeens ontzettend oprukken of nog een tijdje rustig blijven. Maar het is natuurlijk ook ontzettend vervelend en pijnlijk. Genoeg reden om dus er even heen te rijden :j

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:28

M'n moeder wil niet.. ze vind dat ik moet wachten tot morgenochtend... En zij is toch wel degene die mee moet :oo

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:03

Oke , ik heb hetzelfde gehad , zou heel sneel naar de dokter gaan , het is namelijk waarschijnlijk een nier/bekken ontsteking , ik had namelijk een blaas ontsteking en heb er niks aan gedaan , todat ik na 2 dagen pijn in mijn rug niet meer kon lopen , was dus accuut verlamd , ben naar het ziekenhuis gebracht spoedeisende hulp , ik heb dus te lang gewacht dus heb een te zware nier/bekken ontsteking wat dus die nacht ( dat ik niet kon lopen ) naar een nierontsteking gedaan , dit is een jaar geleden en ik slik nogsteeds medicijnen want het is nu een blijvend iets , en het is kan ik je vertellen heeel erg naar ! dus snel naar het ziekenhuis want anders krijg je hetzelfde als ik en dan heb je altijd die erge pijn in je rug

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:44

Idd, luister ook naar Valliej15. Het kan heel snel omslaan in een chronische ontsteking. En dat wil je ECHT niet, want daar zit je je hele leven aan vast ;)

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:53

was zeker 2 weken verlamd ... echt compleet , nou is geen pretje hoor !!

nurses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:56

zou er toch maar even op aandringen bij je ha dat hij/zij je doorstuurt.
Zoals jij het omschrijft lijkt het op een pyelonefritis (nierbekkenontsteking) of een steentje.
Nieren zitten aan de achterzijde ter hoogte van je flanken. Bij klassieke koliekpijnen, liggen mensen bij ons altijd ondersteboven in bed van de pijn.

Werk op de urologie en zien we veel mensen met deze klachten. Ze komen dan aan een infuus te liggen. Of de steen wordt vergruist of operatief verwijderd.
Bij een pyelonefritis, krijgen mensen ab via het infuus.

Dus als ik jou was zou ik nu niet te lang meer wachten en eisen dat je doorgestuurd wordt.