Update:Nadat ik mijn laatste bericht hier schreef vanmiddag, ben ik bijna ingekwakt op m'n werk.
Ik begon mega duizelig te worden, misselijk, begon te zweten en kreeg een koortsaanval. Mijn hart begon super hard te kloppen en ik schrok me dood! Ik ben secretaresse en ik zit op een klein secretariaat van 4 meiden. Op het moment dat ik die aanval kreeg, was het heel druk bij ons op de kamer. Ik heb dus heel hard door hun heen geschreeuwd: jongens het gaat niet goed, ik word niet goed bel iemand ofzo!!!
Dus een collega heeft naar de beveiliging gebeld die met 3 man sterk naar me kwamen kijken. Ze konden er niks mee: moest rustig aan doen en direct door naar de huisarts of EHBO.
Dat laatste heb ik gedaan: mijn vader heeft me opgehaald en is met me doorgereden naar de EHBO. Nu vragen jullie je natuurlijk af waarom ik niet naar de huisarts ben geweest, nou, dat komt eigenlijk door de reactie van de dokterassistente vanmorgen: neem maar een dropje... Ik heb niet echt het gevoel dat ik serieus word genomen.
Ik ben super blij dat ik naar de EHBO ben gegaan. Ze hebben mijn verhaal aangehoord, allerlei testjes gedaan, hart filmpje gemaakt, bloed afgenomen uit de polsslagader (om te kijken hoeveel zuurstof er in het bloed zit). Na 2 uur, 3 verschillende dokters, is de conclusie: geen zorgen maken, het is waarschijnlijk een virus wat je moet uitzieken. Dus dat gaan we doen! Morgen blijf ik thuis en daarna probeer ik halve dagen te gaan werken.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, was de aanval net voorbij. Mijn vader heeft de hele tijd braaf naast me gezeten
Wat overigens wel vreemd is:
Mijn bloeddruk was perféct in het ziekenhuis!!