Hier een recente "ervaringsdeskundige" Het is bij mij nu 3 weken geleden, maar het was wel een hele acute hier. Kreeg 's avonds om 10 uur (van het ene op het andere moment) buikpijn. Geen krampen, maar gewoon continue pijn. De hele nacht de toiletpot innig omhelsd en toen ik tegen de ochtend bijna niet meer kon lopen (en al helemaal niet meer rechtop) heb ik de huisarts gebeld. Mijn paps heeft mij toen opgehaald en naar de huisarts gebracht. Vandaaruit direct naar de EHBO gestuurd. Daar hebben ze me nog een uur in de wachtkamer laten zitten (wel vast bloed geprikt) Toen ik het niet meer kon houden van de pijn werd ik geroepen en mocht ik in een kamertje gaan liggen (ben nog nooit zo blij geweest dat ik uit dat kippenhok van een wachtkamer was) Daar begonnen ze ook nog over een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een ontstoken eierstok, dus er moest een echo gemaakt worden. Nou die man had ik bijna een mep verkocht, dat deed me zeer. De pijn werd met de minuut erger. Uiteindelijk ben ik om 3 uur die middag geopereerd en er zat bij mij al pus en vocht in de buikholte dus ik mocht nog 3 dagen blijven om aan het infuus te liggen. Als dat niet geweest was, dan had ik de dag erna naar huis gemogen.
Pijnstilling heb ik niet genomen omdat ik ook meteen het vermoeden had dat het niet goed zat.
Heel veel succes in elk geval, hopelijk valt het mee