altijd koude handen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:26

Judith_ schreef:
Ik weet het niet, helaas. Heb precies hetzelfde en mijn handen gaan met dit weer ook verschrikkelijke pijn doen.

Nu heb ik thermo onderhandschoenen besteld, die zouden dan onder mijn gewone dikke en waterdichte handschoenen kunnen. Helaas laat deze winkel niks meer van zich horen zodra ze het geld binnen hebben.

Heb je geen winterhanden? ik heb dit ook en ze gaan ook jeuken, winterhanden zijn dat!

Helderder

Re: altijd koude handen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 15:28

Ik krijg het altijd helemaal koud omdat m'n handen (en voeten) ook altijd zo koud zijn ja. Ik heb een te hoge bloeddruk dus dat is het bij mij niet... Zoveel mogelijk maar handschoenen aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:55

Blingh schreef:
Judith_ schreef:
Ik weet het niet, helaas. Heb precies hetzelfde en mijn handen gaan met dit weer ook verschrikkelijke pijn doen.

Nu heb ik thermo onderhandschoenen besteld, die zouden dan onder mijn gewone dikke en waterdichte handschoenen kunnen. Helaas laat deze winkel niks meer van zich horen zodra ze het geld binnen hebben.

Heb je geen winterhanden? ik heb dit ook en ze gaan ook jeuken, winterhanden zijn dat!

Winterhanden heb ik ook, helaas. Maar de pijn komt jammer genoeg echt van de kou.

Lage bloeddruk heb ik wel, bloedarmoede niet. Ben weleens naar de huisarts geweest, ook omdat mijn vingers ineens spontaan opzwollen tot ze twee keer zo groot waren, vreselijk jeukte en open barste. Maar volgens de huisarts is het niks en moet ik wachten tot het over gaat.

Desty

Re: altijd koude handen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 19:00

ik heb wel wintertenen inderdaad maar geen winterhanden ;)
ooow zo vervelend... maar er valt dus niet veel aan te doen begrijp ik?? jammer.. maarja