Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) En zodra ik buiten ben krijg ik inderdaad weer meer lucht, gaat mn neus open. Dus ben dan ook veel buiten en heb snachts t raam een heel klein beetje open voor frisse lucht, maar niet dat het koud wordt.
Romy_Winter schreef:Echiniforce helpt bij mij veel minder snel dan bij echicicea.
Bij echiniforce zitten geloof ik nog wat extra dingen bij in,
maar bij mij helpt het dan minder!

Zidore schreef:domme ik!heb ik net bij de super die actimel voor lief gekocht...

Niet altijd, want wil niet afhankelijk van worden maar als ik me zo rot voel maar kan niet naar huis/bed/rustig aan doen etc, ja dan moet ik echt wat. Maar inderdaad, uitzieken is het beste IMO. 
Zidore schreef:*zit hier stiekem te balen met 8 flesjes actimel*
de borrel heb ik ook nog niet geprobeerd, misschien met de carnaval maar eens doen
verder heb ik die echinea etc. en andere pillen,poeders, flesjes nog nooit geprobeerd. weet eigenlijk niet waar ik daarmee moet beginnen. ben ook niet zo van de neussprays, da's echt niks voor mij..

Zidore schreef:*zit hier stiekem te balen met 8 flesjes actimel*
de borrel heb ik ook nog niet geprobeerd, misschien met de carnaval maar eens doen
verder heb ik die echinea etc. en andere pillen,poeders, flesjes nog nooit geprobeerd. weet eigenlijk niet waar ik daarmee moet beginnen. ben ook niet zo van de neussprays, da's echt niks voor mij..