Heb ik als jonkie gehad
.Even naar de HA, echt...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

... nee, geintje
nee, met een verstopte neus gebruik de vicks first defense
echt een aanrader! verder heel veel beterschap! 
Breghje schreef:KiWiKo schreef:als in a...... long......... long time ago........ when the lady's where still lady's and the men where made of steel
Nog longer ago....

Arabesk schreef:Dit is van een tijdje terug:
[MW] Al wekenlang hoesten, tips graag....
Nu is er ook nog een fikse verkoudheid overheen gekomen. Normaal gesproken was ik nooit ziek en áls ik al ziek was (eens in de twee jaar) was het met drie dagen op bed liggen en nog twee dagen uitzieken over.
Nu zit ik al 2 weken thuis en ik word écht GEK![]()
. Ik kan dit niet, ik heb hier geen geduld voor. Ik ga braaf op tijd naar bed, goed onder de wol, vitamine C tabeltten, gezond eten, luchtje scheppen etc etc Niks helpt.
Ik voel me volkomen futloos, mijn hoofd zit propvol met snot en elke keer als het minder lijkt te worden en het ietsje beter gaat, gaat het de volgende dag weer bergafwaarts. Die hoest zit er ook nog steeds, af en toe rochelt het en net als je denkt 'het komt los' stopt het en begint het weer opnieuw.![]()
Gister was ik het zoooooooooooooooooooo zat, dat ik toch aan de AB ben begonnen (durfde ik niet te nemen ivm eczeem en risico op enorme huiduitslag). Hopelijk slaat dat aan, want anders weet ik het niet meer. Dan schroef ik mijn kop eraf en zet m bij het grofvuil denk ik
Is dit een raar virus dat meer mensen hebben of ben ik het enige slachtoffer? Mijn collega had in haar vriendenkring ook mensen die een soortgelijk ziektebeeld hadden een stuk of drie vier.
Ik wil verd.. weer aan het werk, dit is echt zoooo niks.

Arabesk schreef:Breghje schreef:
Nog longer ago....
toen de guldens nog van hout waren![]()
*sprak ze op weg naar de wc midden in de nacht, kan ff niet meer in slaap komen*
maar het lijkt alsof het een heel klein beetje beter gaat, minder druk op mijn voorhoofd en niet meer dat 'beschimmelde' gevoel in mijn longen.
? Onee, wacht, vorig jaar zomer deed ie het ook goed.
Breghje schreef:Arabesk schreef:ARGHHH ik slik nu al vier dagen AB, maar er gebeurt nog niks...
En je niet beschimmeld gevoel?? Was een zoetmakertje?

Arabesk schreef:Breghje schreef:gevoel?? Was een zoetmakertje?
Ja ik denk het, het ging ietsje beter, maar het zakte weer af
Nu heb ik last van overvolle bijholtes die drukken en zeer doen. Ik had gehoopt dat die meteen door de AB meegenomen zouden worden.
Morgen maar weer langs de HA, niet dat ik de ilussie heb dat die veel kan doen, maar ik kan in elk geval even klagen