Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En ik ging door een hel.
Ben er wel heel blij mee en hij is zo ontzettend gaaf!! Ze heeft nog met wit diepte in haar ogen gemaakt en ze was helemaal ' in the zone' om haar maar te quoten.
Een andere artist kwam zich er nog mee bemoeien en gaf suggesties.
Dus ook maar gedaan.
Ach, I was game for anything.
Alleen heb ik nu overal spierpijn, mijn benen gingen slapen namelijk en ik lag dus niet zo comfy.
Mijn rug is erg gevoelig maar het was het allemaal waard.
Eind dit jaar willen we weer terug en dan gaat ze de achtergrond nog bijwerken, ik kon gewoon mailen en dan zou ze mij er gewoon tussenproppen.
Kerry rocks!
. Later wil ik Carpe Diem op mijn voet. judith370 schreef:bij de apotheek kan je (volgens mij) pleisters halen tegen pijn. die verdoven, en als het op resept is. Dan moet je ff bij mijn moeder langs. Later wil ik Carpe Diem op mijn voet.

manie schreef:judith370 schreef:bij de apotheek kan je (volgens mij) pleisters halen tegen pijn. die verdoven, en als het op resept is. Dan moet je ff bij mijn moeder langs. Later wil ik Carpe Diem op mijn voet.
Als je niet tegen de pijn kunt moet je gewoon geen tattoo nemen
Via m'n werk heb ik werkelijk alles voor handen, maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt een tattoo te zetten met een vorm van verdoving.
Wil gewoon high worden van de endorfine
Lastig lastig, ik pieker vrolijk door en blijf genieten van jullie tatoeages!

Marshaha schreef:ff nadenken over een tattooeerder japanse stijl in het noorden hoor...
ik vind persoonlijk Darko de alllllllllerallllllllerallllllerbeste in die stijl, maar hij zit nu in tilburg
tattoo doet meer pijn als een piercing

) maar zo als brush tekens zijn ze wel erg gaaf