Ik kan nóg tillen, verder doe ik geen werkzaamheden met paarden meer..
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-10 10:03
Gisteren had ik met de ha. overlegt en ze rade aan om met Medifit te beginnen. Ik dacht gisteren laat ik maar meteen bellen anders stel ik het weer uit, vind dat bellen niet fijn namelijk. Heb meteen een afspraak voor vandaag gemaakt. Is dat snel of niet, ha, ha. Wel zeiden ze dat ik niet meteen kon beginnen met Medifitt, omdat dat ik een groep is en ik aardig wat had, zeiden ze en het was beter dat ik eerst 1 op 1 hulp kreeg. Beiden knieën slecht (de 12 word ik voor de ene geholpen, word nu dan de derder keer) Heb helaas vergeten te zeggen dat ik ook een navelbreuk of zo heb (daar moet ik dins. voor naar de chirurg). Oké is goed als ik dadelijk maar weer meer kan he. Zie er naar uit om te beginnen alleen, ben erg onzeker heel erg.
Mag ik vragen wat Medifit is?? Goed dat je meteen gebeld heb!
RosaNur
Geplaatst: 04-02-10 19:38
Ik heb het zelf ook aan mijn rug, ik ben ermee geboren maar volg momenteel geen therapieen. Het is wel geadviseerd maar ik heb er gewoonweg geen tijd meer voor tegenwoordig.
Wat je nog veel beter kan gaan doen als fitnessen, dat is zwemmen. Heel zaai baantjes trekken, maar je kweekt er gelijk spieren mee en je verbrand verschrikkelijk veel. Met zwemmen trek je je hele rug uit elkaar, ik werk zelf bij de post en altijd als ik weer eens overbelast ben en ik ga zwemmen heb ik 2/3 weken geen pijn meer! Dat is echt een heerlijk gevoel.
Doordat je en je conditie traint, veel verbrand, je knieeen niet overbelast wordt en zelfs nieuwe spiertjes kan krijgen (je traint je hele lichaam gelijk) lijkt, kan dit niet anders als goed effect op je hebben.
Ja het is rot, aangezien je last van je rug heb ben je misschien ook aangekomen en om dan weer topfit in bikini te lopen
Buiten dat, ik sporte vroeger veel, was ook wel te zien.. Helaas mag het nietmeer met me rug behalve zwemmen en oefeningen enz. aangezien ik dat niet leuk vind het is moeilijk als je veel aangekomen bent om weer in hetzelfde ritme van sporten te komen, en er komt dan bij dat je het indd veelste druk heb. Succes! Ik ga ook weer proberen op te bouwen, puur uit mezelf ik zit nergens meer bij al behoor ik eigenlijk nog me hele leven in behandeling te zijn. Je heb er na een tijd gewoon geen zin meer in het is toch chronisch denk je dan.
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-10 09:17
jUstkiimmiej schreef:
Mag ik vragen wat Medifit is?? Goed dat je meteen gebeld heb!
Zwemmen durf ik al heel lang niet meer, omdat ik me daar niet zeker genoeg voor voel omdat ik ben aangekomen. Ook durf ik geen baantjes te trekken omdat ik bang ben dat mijn onderbeen weer scheef gaat als ik laat ik maar zeggen met zwemmen weer mijn benen sluit. Ik hoop dat ik het goed uitleg, ha, ha.
jUstkiimmiej
Geplaatst: 05-02-10 18:26
Vandaag ben ik naar de HA geweest.. En wordt nu doorgestuurd naat de zhuis om foto´s te laten maken, dit pas na 2 jaar. Me onderste wervel rust op mijn heiligbeen en dat doet dus steeds zo een pijn en heb dus ook een blokkade bij me rechter bekken gewricht. Dus nu zhuis bellen en hopen dat ik snel terecht kan..