Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
m'n bovenlijf lag ook niet in die buis. bij mij hadden ze geen muziek aangezet (had ook niks mee, wist niet of/dat dat kon)
.

pubelia schreef:Ik heb meerdere MRI-scans van mijn hoofd gehad. En het stelt niet zo veel voor. Je krijgt een kop telefoon op, met je eigen muziek. (cd) En je ziet wel steeds iets rond draaien, maar door de muziek hoor je voor de rest niks. Ik vond dat de tijd zo om was. Bij mij zeiden ze lekker zittende kleren aan doen. Maar kijk wel uit dat er geen metaal in zit.
Succes!
.Annick75 schreef:En scan van je rug gaat wel iets anger duren dan de 20 minuten die Kimmikky noemt, want je rug is natuurlijk een eindje langer dan je knie, maar ik vind het altijd prima uit te houden in zo'n apparaat. De laatste MRI van mijn rug duurde geloof ik een kleine 45 minuten en uiteraard kreeg ik tussendoor jeuk aan m'n neus.
Gelukkig mag je tussen de series door dan wel even krabben, als je daarbij maar niet gat verliggen. Gewoon even aangeven dat je echt even aan je neus moet krabben, mocht dat gebeuren.
Arvensis schreef:Annick75 schreef:En scan van je rug gaat wel iets anger duren dan de 20 minuten die Kimmikky noemt, want je rug is natuurlijk een eindje langer dan je knie, maar ik vind het altijd prima uit te houden in zo'n apparaat. De laatste MRI van mijn rug duurde geloof ik een kleine 45 minuten en uiteraard kreeg ik tussendoor jeuk aan m'n neus.
Gelukkig mag je tussen de series door dan wel even krabben, als je daarbij maar niet gat verliggen. Gewoon even aangeven dat je echt even aan je neus moet krabben, mocht dat gebeuren.
haha, ik ben daar wel een persoon voor, die als ze stil moet zitten overal jeuk krijgt
Echt heel frusterend, gelukkig was de jeuk zo weer over.

. Heb nogal last van klaustrofobie namelijk.
.

Als je claustrofobisch bent lijkt het mij geen pretje.
Heb nooit bij stil gestaan dat daar ijzer in zit namelijk..
.