(Vr) eetbuien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Re: (Vr) eetbuien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:29

Beter juist van niet he :P

janneke1109

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 20:30

Arvensis schreef:
Heb ook even op BMI gekeken, ik zit ook op 21/ 22 ongeveer.
Als ik over de BMI van 25 wil komen moet ik 72 kilo gaan wegen.. ben nu 62, dus mag ik nog wel even :=

YES ik mag ook nog even door eten.. ik heb BMI van 21!
hahaha

janneke1109

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 20:31

En zo denk ik dus iedere keer.. en daarom ga ik JUIST lekker zitten te eten.. ZO SLECHT..

karlynnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:33

Ben 1.67 en weeg 67
Die bereken oliebol zegt dat ik op een prima gewicht zit.
Al vind ik het zelf niet.

En telkens als ik dus van die (VR)eetbuien heb voel ik me daarna altijd zo schuldig.
Waarna je vervolgens een super slank meisje ziet langs lopen.

Eerder sporte ik ook lekker veel, maar dat mag ik nu niet meer met mijn rug en die kilo's vliegen eraan!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:39

Oh ik herken dit zo he, ik eet gewoon echt hele dagen door, gister was gewoon echt erg, toen heb ik s'ochtens 6 boterhammen op, s'middags weer 6 en nog allemaal chips en koekjes erbij, en dan nog avond eten :') En als ik alles op heb voel ik me schuldig terwijl ik helemaal niet dik ben dus opzich kan het wel :+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:53

Hoe herkenbaar, veel zoete dingen als koekjes, etc. Na een klein weekje ziekenhuis paar jaar terug viel mij dat heel erg op. Al dat gesnaai was toen gestopt. Die trek in lekkers was na een weekje niet kunnen snoepen gewoon weg.

Aantal mensen hebben daar erg last van, heet ook wel suikerverslaving en is inderdaad lastig (ook voor de kilo's). Ook in chips en andere bewerkte snacks zitten smaakmakers die ervoor zorgen dat je er meer van wil eten.

Als je er vanaf wil kan je proberen om weekje geheel zonder koekjes, snacks, snoepjes, etc. te eten. Goed etiketten lezen en ook light en dieet zooi laten staan. Dan stopt je lichaam met het zeuren om die smaakstoffen en (geraffineerde) suiker en kan je er veel makkelijker van afblijven. Mits je daarna niet gewoon als vanouds verder gaat.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:00

Mijn BMI is gewoon goed!
Ik zou tot 70 kilo kunnen wegen (1.67 in lengte) en dan is mijn gewicht nog steeds goed :j
Ik weeg 13 kilo minder, dus kan nog heel wat snoepen :')

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:06

Haha hier nog een die er last van heeft :+.
Het is idd in de winter erger dan in de zomer..
Probeer nu ook weer wat aftevallen, maar af en toe heb ik dan nog steeds van die buien en kan ik het ook echt niet laten :P.
En daarna heb ik dan weer zoiets van had ik dat nou maar niet gedaan..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:31

Ik ken het! Zodra ik thuis 'niets' aan het doen ben, begin ik te eten. Chips, koek, snoep, zodra het pak open is moet het op. Ik weeg juist te weinig, dus dat is ook geen motivatie om ermee te stoppen..

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 09:23

Mijn BMI is (nog) goed, en heb ook wel eens last van vreetbuien. Echt verschrikkelijk wat ik er dan allemaal in stamp. :')
Als ik 's ochtends zwaar ontbijt heb ik minder last van vreetbuien overdag. :)

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:16

super erg herkenbaar, heb je je voorgenomen gezond te gaan eten
gaat alles goed totdat je uit school komt de kast open trekt en vervolgens een hele zak chips/koekjes opeet en daarna met een dik schuldgevoel zit. en het is allemaal nog een tikkeltje erger als je ongesteld word, heeeel vervelend. en heb soms ook last van hoeveel ik ook eet dat ik geen verzadigd gevoel krijg, maar heb totaal geen overgewicht

tenminste als het zo door gaat dan niet meer hihi

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:22

Ik heb precies het zelfde, heb echt mega vreetbuien! Eet soms zo veel dat ik niet meer weet wat ik gegeten heb. Zo heb ik vanaf woensdag enorme vreetbuien gehad. Maar die week er voor heb ik bijna tot helemaal niets gegeten. Ja, 's morgens ontbijt, 's middags een broodje en 's avonds wat avond eten. Maar geen snoep tussen door.

Mijn BMI is trouwens net 18, en heb dus heel erg ondergewicht. Ben 1.63 en weeg nog geen 50 kilo. Aankomen doe ik gewoon niet, wat ik ook probeer.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:24

_Denise_ schreef:
Mijn BMI is (nog) goed, en heb ook wel eens last van vreetbuien. Echt verschrikkelijk wat ik er dan allemaal in stamp. :')
Als ik 's ochtends zwaar ontbijt heb ik minder last van vreetbuien overdag. :)

Bij mij is het andersom, als ik 's morgens weinig eet, eet ik zo een hele dag niet. En als ik 's morgens veel eet, dan ben ik de hele dag aan het eten. :')

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:37

Arvensis schreef:
Paula schreef:
Erg herkenbaar. 'Probleem' bij mij is dat ik zo ongeveer altijd trek heb en geen vol gevoel heb na een maaltijd. Ik kan 's morgens 8 bruine boterhammen eten en als ik dan opsta om van de keukentafel weg te lopen pak ik eerst nog even een lolly. := Probeer me altijd te beheersen maar als ik me laat gaan heb ik de hele dag eten in m'n mond.

Jeetje, 8 boterhammen als ontbijt!
Hoeveel eet je als lunch dan?

10 boterhammen met wat fruit/ei/soep/knakworst of weet ik veel wat.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:57

Ik zie dat de TS 19 is. Ik had toen precies hetzelfde, en vooral met snoep en chocola.
Moest altijd wat te snaaien hebben, kwam er ook geen gram van aan.
Nu ben ik 27 en kom ik er wel van aan. Zolang het kan, gewoon doorsnaaien hoor!
Vindt de tandarst ook leuk ;) Ik kan het nu niet meer, dus vreet ook gewoon minder omdat ik anders uit mijn broek knap.

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:31

Weetje, dit topic had ik wel kunnen openen :')

ik eet opzig niet zo veel.
maar aaaaltijd trek. zo klote soms, ik kom er dan wel niks van bij.
maar zoals nu wil ik weer beetje gezonder eten enzo, en dat is zooo moeilijk ;(

en dan heeele dag trek trek trek, en ik verteer heel snel.
dus ik zit best snel vol. propvol, en na een paar minuten zit ik alweer in de kast :')