Problemen met weerstand, enz

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Problemen met weerstand, enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:54

Misschien kun je even googlen op inspanningsastma, er valt een hoop over te lezen en het is voor jezelf ook interressant te weten welke ziekte je hebt en wat het met je doet.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:57

Ik heb bij mijn ademhalingsdokter al heel veel gehoord en ook al opgezocht dus weet ondertussen wel ong. wat ik heb :)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 13:59

nou, net naar de dokter geweest.. mijn amandelen zijn wel erg groot, maar ze ziet nog geen rede om ze eruit te halen... De volgende keer als het weer gebeurd moet ik meteen langs komen, en word ik door verwezen naar de KNO arts om ze eruit te laten halen...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:24

En de dokter ziet de volgende keer wel een reden om ze er dan uit te laten halen? hij had je nou ook door moeten sturen

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:23

MSQuincyTE schreef:
En de dokter ziet de volgende keer wel een reden om ze er dan uit te laten halen? hij had je nou ook door moeten sturen

Of juist niet.

Operaties doen ze niet zo graag en dus ook niet zo snel he. Doorverwijzen naar het ziekenhuis doen ze ook liever niet. Misschien heeft de TS gewoon een virus opgelopen, dan krijg je ook ontstekingen. Dat staat dan los van je amandelen.

Waarom iets eruit halen als het misschien niet nodig is? Dat doen ze pas als blijkt dat het echt een aanhoudend probleem is. ;)