Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
supersambo schreef:Oioi dat klinkt ook niet best. Maar wat is Cutivate e.d. ? Zalfjes ?
) gekregen om mee in te smeren en accupuntuur. Na een half jaar was ik schoon en het is sindsdien bijna helemaal weggebleven. Soms in de winter paar plekjes, maar verder niets meer
Ulfeino schreef:Mijn dochtertje van ruim bijna 2,5 heeft ook regelmatig een hele droge ruwe rode huid, bijv. in de knieholtes, achterkant bovenarmen, zijkanten achterwerk en een plekje op 1 binnenkant pols (dit plekje jeukt ook).
Ik smeer hier Fucidin zalf 20mg/g op, dit is een zalf met antibiotica erin en ik moet eerlijk zeggen dat het super goed werkt tegen allerhande vreemde en vervelende plekjes.
We hebben het ooit een keer voorgeschreven gekregen toen mijn zoon een plek op zijn arm had.
Als de tube nu op dreigt te raken bestel ik altijd gelijk een nieuwe, het wordt ook gebruikt tegen krentenbaard.
Het is een hele vette zalf.
supersambo schreef:Ja maar ik kan mij 2-jarige niet vertellen dat hij zijn handschoenen niet uit mag doen ben ik bang.
Maar goed de schoonmaaktip gaan we proberen. Maarre wonderspons ? Welke huisvrouwenvergadering heb ik gemist ? Waar haal je zo'n ding ?
Plien91 schreef:Ook daar zou ik nog wel voorzichtig mee zijn en goed checken wat je krijgt.Citaat:Onlangs waarschuwde de Inspectie voor de Gezondheid (IGZ) voor illegale hormoonpreparaten die door Chinese behandelaars worden verstrekt.
[...]
Crèmes en zalven uit China die binnen enkele dagen tot goede verbetering van eczeemklachten leiden, blijken vaak het hormoonpreparaat dexamethasonacetaat te bevatten. Dit is een sterk werkend corticosteroïd. Meestal staat dit ingredient niet vermeld op de verpakking. Verstrekking van deze middelen is illegaal.