Dorst hebben, veel drinken maar de dorst gaat maar niet over

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Dorst hebben, veel drinken maar de dorst gaat maar niet over

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:28

Ik heb altijd dorst! Kan ook echt bijna beroerd worden als ik heel erge dorst heb. Overal heb ik flesjes water slingeren. Drink gemiddeld 4 tot 5 liter op een dag. Ik ben dus al een keer of 6 getest maar daar komt niets uit. De dokter heeft het afgedaan met ach je zal het wel nodig hebben en zolang je het ook weer uitplast.....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:46

goed om te horen TS :)

Ik heb er zelf ook onwijs last van, ik drink 3 tot 4 liter water op een dag en in de ochtend een kopje koffie. Soms is m'n dorst zo erg dat ik een halve liter lauwe thee maak, dat is dan soms nog het enige wat helpt. Ik voel me idd ook ontzettend beroerd door de dorst. Ook ik heb over flesjes water rond slingeren. Even naar de super? Flesje water mee, geheid dat ik me weer rottig ga voelen door dorst.

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 15:37

ik ben ook een zuiperd van water , en de dorst ging ook niet weg.
had toen wel diabetes .....
Nu drink ik nog redelijk veel maar geen 4 a 5 liter meer.
En als je veel water drink , plas je teveel voedingsstoffen uit , is mij verteld .
zou er na laten kijken..

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 15:51

@ Anita.. ze heeft er al naar laten kijken...

@TS, gelukkig maar, combinatie van factoren kunnen soms tot irritante dingen leiden en toen ik je OP zag dacht ik ook direct aan diabetes. valt dat gelukkig weer mee:)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:04

xEline schreef:
Hallo beste mensen!

Ik zit met een klein probleempje wat denk ik zeker wel een half jaartje speelt.
Vaak in de avond heb ik dorst dan drink ik wat melk of water maar de dorst gaat maar niet over?
Dan neem ik nog een beker water en dan is het nog steeds niet over.
Heeft iemand dit ook? ik maak me geen zorgen er over maar ik vind dit gewoon super vervelend omdat ik me tegelijkertijd dan ook niet helemaal lekkervoel.

Kort maar krachtig :o

Dit heb ik ook heel vaak. Vooral 's avonds inderdaad, maar ook alleen als ik echt moe ben. Dan kan ik blijven drinken wat ik wil, maar de dorst gaat niet over. Toch houd ik het na 2 glazen maar voor gezien.