Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat was ook niet erg prettig, ben er wel weer op gegaan maar later werd de boel steeds stijver en pijnlijker. Een paar dagen als een oud vrouwtje door het huis gestrompeld, kon ook niet werken die vrijdag. Maandag wel weer gaan werken maar het was niet prettig, wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten en staan was ook niet fijn. Maar ik geloof dat het relatief meevalt (ben niet naar een dokter geweest) want nu voel ik het nog wel, maar heb er minder last van dan begin van de week en heb nu ook voor het eerst een dag zonder pijnstillers gedaan en dat ging goed. Hoop dat dit zo doorzet 
Heb zaterdag een dansoptreden en ik moet en ik zal meedoen, dus afgelopen dinsdag voorzichtig aan wel geprobeerd of het uberhaupt ging. Viel me niet tegen, niet alles gaat even soepel en daarna was het wel weer wat stijf, maar dat moet zaterdag wel voldoende zijn denk ik!
Het blijven vluchtdieren met onberekenbare reacties... Maar goed, jouw lijf, jouw stuitje
CaileyS schreef:@ Esmeralda ;Ooit gehoord van zware boekentassen?:D
Bontje gaat niet lukken, het is dus een manegepony.
Ps. Sorry voor mijn eigenwijsheid! Ik kijk gewoon wat ik aan kan. Want dat lijkt mij zelf het beste!

maar vergeet niet dat pijnstillers ook een deel van de pijn weghalen he.. dus dan denk je dalijk misschien dat het kan terwijl het niet kan...
ik durfde er toen trouwens ook niet over na te denken om op een paard of zowiezo een stoel waar minder dan 10 kussens op lagen te zitten!