Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Katja schreef:Wildgirl schreef:Waarom zou dat niet goed zijn? Volgens mij huisarts is het geen probleem.35,4 is ondertemperatuur en absoluut niet goed voor je.
Rinske schreef:Jawel, je lichaam gebruikt eerst energie in rillen, kippenvel en je lichaam probeert het centrale deel van je lichaam warm te houden. Op een gegeven moment heeft je lichaam geen energie meer, en dan is het foute boel, omdat het dan niet meer kan warmhouden.
:Siets schreef:Wel raar dat zoveel mensen zo'n lage temperatuur hebben... We zijn immers warmbloedig.
Ik temperatuur dagelijks vrouwen, en ben er nog nooit eentje tegen gekomen met zo'n temperatuur hoor...
Equidea schreef:Siets schreef:Wel raar dat zoveel mensen zo'n lage temperatuur hebben... We zijn immers warmbloedig.
Ik temperatuur dagelijks vrouwen, en ben er nog nooit eentje tegen gekomen met zo'n temperatuur hoor...
Doe je dat vanuit je kraamwerk? Dan is z'n vrouw toch net (tot 10 dagen terug) bevallen? Kan me voorstellen dat dat wat afwijkt ja
. Tenzij er een ontsteking op de loer ligt. 
Of heb je dat nu al gedaan? shera schreef:sommige mensen hebben nou eenmaal een lage temperatuur. Het wil lang niet altijd zeggen dat er iets mis is. Voor een patient met 35,4 in het ziekenhuis bel ik geen arts (of het moet een enorme uitschieter zijn, of patient voelt zich niet goed)