Hypofocus schreef:Maar met het 150,- euro verplicht eigen risico moest je de pil toch sowieso al terug betalen aan je zorgverzekering?
Ik betaal 'm in ieder geval al ruime tijd steeds zelf, omdat hij onder die 150,- euro verplicht eigen risico valt.
Precíes...voor velen gaat het dus al járen op dat je dat ding zelf moet betalen. Eerlijk gezegd: ik weet niet beter! Ik betaal een kleine 13 euro voor 6 strips.
Dus in mijn situatie vond ik het maar diefstal...wel verzekerd, maar wel onder eigen risico.
En als zorgkosten opgeven bij de belasting kun je ook mooi vergeten zolang je net onder die grens van die 400-nog-wat blijft...
Dus ik heb vorig jaar lekker voor een kleine 400 extra zorgkosten gemaakt en krijg niets vergoed. Tel dat op bij een maandpremie van een kleine 130 euro...
Ook geen pretje dus!
Dit jaar heb ik mezelf dan ook wat minder uitgebreid laten verzekeren en via een internet verzekering. Ben nu klaar met 110 euro per maand. Tsja, ik moet toch genoeg evengoed zelf nog dokken en zo bespaar ik toch nog wat. Dát bereikt men nou...