als hij netjes loopt, is het geen probleem uiteraard. Ik heb snowboots gekocht, die helpen goed voor de gladheid, maar ik vind uitlaten echt een bezoeking nu.Dus heb ik de frisbee weer tevoorschijn gehaald, hij heeft zijn beweging, en ik kan het kalmpjes aan doen
heb een trainingveldje tegenover mijn huis, echt subliem 
@ BarockPinto: de pijn van fibromyalgie en artrose kan erg op elkaar lijken. Groot verschil is, dat fibromyalgie zich verplaatst, en artrose (uiteraard) niet.
Ik denk dat het bij Lalidan wel verder is al als bij mij, al kunnen de klachten wel verschillen uiteraard.
Ik zat gisteravond echt te twijfelen of ik er een topic over zou openen of niet, omdat er veel mensen zijn die het stomweg niet geloven...... 28 en dan al artrose kán gewoon niet, volgens veel mensen. Maar ik ben niet de enige, zo blijkt, ben ook echt blij met de reacties. En met het begrip.
Bon_Bon: dat is tegen mij ook gezegd, dat er niet veel aan te doen is. Vooral rekening houden met je lijf, als je lijf zegt stop, dat ook doen. Pijn kun je verminderen, maar deze tijd blijft gewoon doffe ellende, helaas.
De broek ging me echt nog een beetje te ver, vooral omdat ik twijfel of het model echt wel onder mijn kleren past.

wat een prachtbeest zeg!