want die jongen is toch lelijk
haha, maar wel lief en behulpzaam en daar maakt ze gebruik van ook

best zielig,of ze nou werkelijk verliefd is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mloei schreef:Wat ik me dan tevens afvraag. Als iemand nou tegen jou zegt: Je bent zo mooi,, de mooiste die er is (iets in die trant) en jij valt op het innerlijk.. zeg je dat dan ook terug tegen diegene?
_Bitje_ schreef:Adil18 schreef:
Ik krijg een beetje een raar gevoel bij deze post
hoezo? in welke trant?
Adil18 schreef:Qimm schreef:Ik vind het wel fijn dat ik mijn echtgenoot verschrikkelijk aantrekkelijk vind
Ik denk dat we dat allemaal vinden van onze vriendjes/verloofden/mannen.

Adil18 schreef:Nou ja, ten eerste hoe je over die jongen praat en bij de laatste opmerking krijg ik het gevoel dat jouw vriendin die goedheid en behulpzaamheid van de jongen gebruikt of zelfs misbruikt...
Maar dat is interpretatie, kan zijn dat je de post heel anders bedoelde, vandaar dat ik zei dat IK er een vreemd GEVOEL bij kreeg...

_Bitje_ schreef:Adil18 schreef:Nou ja, ten eerste hoe je over die jongen praat en bij de laatste opmerking krijg ik het gevoel dat jouw vriendin die goedheid en behulpzaamheid van de jongen gebruikt of zelfs misbruikt...
Maar dat is interpretatie, kan zijn dat je de post heel anders bedoelde, vandaar dat ik zei dat IK er een vreemd GEVOEL bij kreeg...
ik schreef het idd wel wat krom en plat door de bocht..
maar ik wou even snel samenvatten dat die jongen toch echt niet de prins op het wittepaard is![]()
en dat die 'vriendin' hem min of meer ddoor zijn goedheid wel gebruikt als hond, van pak dit,doe dat..
tja, ik geloof niet dat ik zo een 'vriend' zal behandelen
zo beter beschreven
Hypofocus schreef:Adil18 schreef:Ik denk dat we dat allemaal vinden van onze vriendjes/verloofden/mannen.
Precies.
En "aantrekkelijk" gaat niet alleen over uiterlijk.
Of iemand aantrekkelijk is, gaat juist óók over innerlijk.
Want iemand kan super knap zijn, maar als die persoon een rót karakter heeft, dan is hij niet een aantrekkelijk persoon
Uhm.... voor de meeste personen. Want er zullen natuurlijk altijd mensen zijn die alleen op uiterlijk vallen.
Hypofocus schreef:Precies.
En "aantrekkelijk" gaat niet alleen over uiterlijk.
Of iemand aantrekkelijk is, gaat juist óók over innerlijk.
Want iemand kan super knap zijn, maar als die persoon een rót karakter heeft, dan is hij niet een aantrekkelijk persoon
Uhm.... voor de meeste personen. Want er zullen natuurlijk altijd mensen zijn die alleen op uiterlijk vallen.

iloonaa__ schreef:hypofocus: jij mag dan op je huidige liefde gevallen zijn op zijn innerlijk, maar ik vind niks mis met jou vriend hoor!

_Bitje_ schreef:Adil18 schreef:Oke![]()
Wel jammer dat je 'vriendin' dat doet...Ik vraag me af of ze dan wel om de juiste redenen een relatie heeft of dat ze gewoon een slaafje wil...
ik denk het laatste, aangezien het niet lekker gaat thuis, maar dan nog geen reden natuurlijk!
Hypofocus schreef:iloonaa__ schreef:hypofocus: jij mag dan op je huidige liefde gevallen zijn op zijn innerlijk, maar ik vind niks mis met jou vriend hoor!
Hahaha, Thanks
Ik vind er ook niets mis mee hoor. Ik ben er super happy mee. M'n fijne vent
Ik wilde alleen even aangeven dat ik niet wist hoe hij eruit zag, toen ik al helemaal "op hem viel"

_Bitje_ schreef:iloonaa__ schreef:hoe knap iemand ook mag wezen, als hij van die gladde praatjes heeft etc, vind ik hem vre-se-lijk!
een normale jongen die onwijs lief is, maakt hem voor mij prachtig
super goed gezegd

daar hield ik het dus ook niet lang mee vol
en qua uiterlijk iets minder