Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De anaestesioloog zei op een gegeven moment dat ik mijn ogen kon gaan sluiten, en dat ik mij maar voor moest stellen dat ik op mijn paard zat, en een fijne rit aan het maken was langs het strand, of in het bos, of iets anders wat ik graag deed. En dat het lekker warm weer was, de zon scheen, echt van allerlei onzin waarvan je normaal gesproken denkt: Ik ben toch geen vier meer!!! Maar op dat moment kunnen ze je een sprookjesboek voorlezen, het helpt gewoon! En ik weet verder helemaal niks meer, ik ben zó relaxed ingeslapen, en voor ik het in de gaten had, deed ik mijn ogen weer open en was het voorbij.
kimmie261 schreef:ik ben pas 2x onder narcose geweest,vond het helemaal geweldig,maar ja heb 10 jaar op een OK gewerkt en zoveel mensen onder zeil zien gaan,was reuze nieuwschierig hoe dat nu was...
vond het echt te grappig,de eerste keer was eigenlijk allemaal heel snel,2dekeer had ik de tijd het eens wat beter te bestuderen,hahah,geweldig,zou er zo een hobby van kunnen maken
tja je kan maar een hobby ontwikkelen! 
ja vond het echt helemaal geweldig,zou zo weer gaan,gewoon voor de lol ofzo.. 
,geweldig..

Renske_W schreef:@ Kenzo: Ik ben inmiddels 4 keer aan mijn pols geopereerd, de 1e keer plaatselijk verdoofd de rest onder narcose.
Tijdens de 1e ingreep voelde ik nog veel te veel, ze hebben toen veel bijgespoten om te verdoven, maar dat hielp niet.
De keren daarna heb ik daarom ook voor volledige narcose gekozen. De 1e keer was gewoon te pijnlijk.