Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet ook zeggen dat ik nu behoorlijk verkouden ben dus ik hoest nu ook weer anders. Hopelijk is het weg als mijn verkoudheid ook weg is.
, maar buiten de winter om heb ik dit nooit, ik denk idd ook aan centrale verwarming, daar krijg ik ook altijd zo'n hoofdpijn van. Tatjanaa schreef:Hoe raar het ook klinkt, maar niet hoesten is het beste middel. Des te minder je hoest, des te minder je hoestreflex wordt opgewekt. Resulteert in minder hoesten..
De uitvoering is hiervan wat lastiger. Wat bij mij soms helpt is ipv hoesten een paar slokken water nemen. En als ik moet hoesten er proberen een kuchje van te maken ipv een diepe hoest.
Zelf ben ik net van zo'n hoest af. Heb er een beste 2 weken mee rondgelopen.. Had spierpijn van het hoesten. Heb toen ook veel codeine geslikt en moet zeggen dat ik daar nog steeds wat loom van ben..
Beterschap met je hoest!.
Tootz schreef:Zo'n hoest heb ik nu dus al ruim een jaar...heb al een allergie test en longfunctie test gedaan maar daar kwam niks uit. Nu gaan ze alsnog uit dat het iets asmatisch is en moet ik maand lang een pufje gebruiken waar capsules ingaan. Ben nu bijna 3 weken verder en er is nog niks verandertMoet ook zeggen dat ik nu behoorlijk verkouden ben dus ik hoest nu ook weer anders. Hopelijk is het weg als mijn verkoudheid ook weg is.
Ga ook even wat tips uit dit topic proberen!
milatje schreef:Polly schreef:DARO hoestcapsules.
Ik ben een heel hardnekkige hoester als ik verkouden geweest ben, neem deze dingen meestal alleen voor de nacht maar ik hoest gegarandeerd 8 uur niet.
Gewoon bij de drogist te koop.
Die werken inderdaad enorm goed. ^^
Ik neem ze altijd in combinatie met hoestdrank.
Cowgirl schreef:Volgens mij is hoesten onderdrukken juist erg slecht...dat is tenminste wat mijn huisarts mij vertelde.
Met hoesten komen juist de slechte bacterien los en werk je ze zo naar buiten.

HOEST HOEST ROCHEL 

_kajo_ schreef:Hoefsmid had een tip om koude koffie te drinken, dit zou de bronchien open zetten. Ik heb het niet uitgeprobeerd want ik vind warme koffie al niet lekker laat staan koude.