Ruimtegebrek Make Up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Re: Ruimtegebrek Make Up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 22:03

Ik geloof ook dat er best mensen zijn die nog meer hebben hoor, maar de eerste 2 mensen die een reactie plaatsten in dit topic, vonden het veel... Ik heb in mijn slaapkamer geen kaptafel of spiegel, dus ik heb in de badkamer 1 plankje tot mijn beschikking. Als ik ooit op mezelf woon, wordt het allemaal beter! Bedankt tot nu toe voor de tips!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 23:12

had al gereageerd in het werkendam topic.

maar dat ikea kastje is trouwens ook handig. daar had ik vroeger mijn make-up in. op elk laatje had ik geschreven wat erin zat. oogshaduw, lippenstift... etc.

maar het handigste lijkt mij om gewoon je dagelijkse makeup bij de hand te houden en de rest op te ruimen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 23:21

Hier nauwelijks makeup, maar heb wel geleerd dat je wat een jaar open is beter weg kan gooien ivm hygiëne. Zou inderdaad eens goed schiften en kijken wat je dan aan werkelijk gebruikte spullen over hebt.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 08:13

Mijn make up zit in een Beautycase.
Ik heb er 1 van samsonite met een slot, dus die kan ook mee op vakantie!
Er zit een toilettas in met spullen die ik vaak gebruik (spiegel, 5 mascara's, wimperkrultang, wenkbrauwpotlood enz.)
Ik vind het heel handig! :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 08:36

Veel of weinig is ook maar relatief, ik vind dit zeker niet veel. Maar alsnog kan ik me voorstellen dat je het praktisch opgeborgen wil hebben ;)

Er zijn een soort van plastic ladekastjes met 3 lades te koop (weet niet of de xenos o.i.d. ze nu nog heeft).
Zoiets als dit, met dank aan google als bron :) :
Afbeelding

Je kunt ook een paar losse vierkante/ rechthoekige af te sluiten bakjes gebruiken. Staat gelijk netjes en kun je soortgelijke producten bij elkaar opbergen (evt. met een merkje of naam erop met de inhoud).

Of 1 rechthoekig af te sluiten doosje achterin met de spullen die je eigenlijk bijna niet gebruikt opgeborgen. En dan heb je daarvoor ruimte op de plank en kun je op die doos nog producten kwijt, zodat je ook nog makkelijk bij de producten achterin je kastruimte makkelijk bij kan (als je snapt wat ik bedoel tenminste) ;)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 17:48

Ik heb ook nog een beautycase, maar het probleem is dat ik haast alles gebruik, niet elke dag uiteraard, maar ik wil al mijn make up in dat kastje hebben. Beautycase staat ergens in een kast. Als ik s ochtends voor de spiegel sta, worden mijn ouders en broertje heus niet vrolijk als ik weer iets uit de kast moet hebben, heen en weer moet lopen en iedere keer het licht aan doe ;)

Bienotje

Re: Ruimtegebrek Make Up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 08:52

Is een spiegel en opbergruimte op je eigen kamer dan sowieso geen beter plan :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:56

Ik vind dit echt weinig make-up eerlijk gezegd.. Ik heb zeker dubbel zo veel liggen en het is nu niet dat ik er als een poederdoos bijloop hoor (het merendeel van de tijd draag ik gewoon niets). Ik heb het op m'n kamer liggen, al geef ik wel toe dat dit misschien wat onhandig is als je geen spiegel hebt (tafel onder m'n spiegel heb ik ook niet hoor), want dan moet je altijd naar de badkamer.. Ik bewaar het in simpele afgesloten doosjes, die zowat overal te vinden zijn (blokker bv). Wat bij mij in het badkamerkastje ligt zijn al m'n crèmpjes :+