Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Vergoeding hangt net af van hoe je verzekerd bent en bij wie. In Nederland heb je dus wel een verwijzing nodig van je huisarts
daantjuhhh schreef:Lous schreef:Vergoeding hangt net af van hoe je verzekerd bent en bij wie. In Nederland heb je dus wel een verwijzing nodig van je huisarts
Ja maar is het niet zo dat een zorgverzekeraar ook moeilijker kan doen als je op je eigen houtje wat regelt.
Ik moest naar de dietiste voor mijn ondergewicht.
En volgens mij hebben mijn ouders mij toen eerst naar HA gestuurd zodat je een verwijzing hebt dat het medisch gezien nodig is.
En dan doet een zorgverzekeraar minder moelijk??
Kan dat??

daantjuhhh schreef:Lous schreef:Vergoeding hangt net af van hoe je verzekerd bent en bij wie. In Nederland heb je dus wel een verwijzing nodig van je huisarts
Ja maar is het niet zo dat een zorgverzekeraar ook moeilijker kan doen als je op je eigen houtje wat regelt.
En volgens mij hebben mijn ouders mij toen eerst naar HA gestuurd zodat je een verwijzing hebt dat het medisch gezien nodig is.
Kan dat??
Lous schreef:daantjuhhh schreef:
Kan dat??
Klopt. Want de behandeling moet wel noodzakelijk zijn. Anders gaat men voor elk wissewasje meteen naar het ziekenhuis terwijl het misschien helemaal niks ernstigs is en/of iets wat de huisarts ook makkelijk had kunnen oplossen.
oOoKellyoOo schreef:het rare is, dat ik een normale haaruitval heb zoals iedereen, en dan te bedenken dat ik alleen maar kam met een zachte borstel en alleen als ze net gewassen zijn, ivm de krullen
oOoKellyoOo schreef:Zo ik ben net bij de huisarts geweest, moet bloed laten prikken op een helehoop dingen , moet ook nog bloed laten prikken voor mn pijnlijke aorta, dat vond hij tovch wel erg belangrijk, dus dat zijn nog wat extra dingen, hoop dat er wat uitkomt, (naja eigelijk niet ) dan weet ik tenminste dalijk waar het vandaan komt
ik denk maar steeds ach er zijn ergere dingen, maar dan zie ik mn leeftijd 25 en dan zakt het meer even in maag
)
oOoKellyoOo schreef:Vandaag bij de dermatholoog geweest, helaas , maar het is niet op te lossen met pilletjes,
Hier een link waar veel uitleg staat
http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1027966609
Ik vind dit zooo niet leuk heik denk maar steeds ach er zijn ergere dingen, maar dan zie ik mn leeftijd 25 en dan zakt het meer even in maag