Bloeden tijdens sex

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 20:57

zacharyhill schreef:
Gebruik je diclofenac misschien of asperine deze medicijnen werken bloedverdunend?? Ik had het gehad toen ik voor een ontsteking diclofenac gebruikte bloedde 2 keer meer dan normaal. Moest daar ook direct mee stoppen.

Nee grbuik verder geen medicijnen.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 20:59

Hoe is het nu dan? Bloeden al wat gestopt? :(:)
Huisartsenpost is voor nood in het weekend. Je kan altijd bellen voor advies.
Dus ook 's avonds.
Bovendien, als je het niet vertrouwd kan je gewoon gaan. Daar zijn ze gwn voor.[/quote]

Ja, zodra ik weinig loop is er weinig tot niks aan de hand. Maar als ik me inspan word het soms een fontijntje :+
OKe, dat wist ik niet :P Heb weinig ervaringen met dokters enzo.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 20:59

MarielleB schreef:
kun je niet naar je huisarts gaan? Je bent nu voor het eerst begonnen met de pil slikken? Ben je begonnen op de eerste dag van je ongesteldheid? Soms wordt aangeraden om in het begin 2 pillen op 1 dag te slikken in plaats van 1, maar dit moet je echt even vragen aan je huisarts of dat ook bij die van jou kan. Op die manier komt de stof beter in het bloed en pakt je lichaam het beter op.

Nee ikgebruik het minstens 4 jaar.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 21:04

Piaffe_Girl schreef:
ik hoor zeggen dat deze persoon na de huisartsenpost moet gaan.

ik woon vlak bij haar in de buurt, en ze moet dan na de zelfde.
en dat raad ik haar niet aan, vorige week vrijdag gezeten wegens een opgezwollen arm.(was acuut, klap op de arm gehad. en dokters gingen er van uit dat gebroken was )

het was niet druk, was de enigste in totaal 3 uur in ziekenhuis gezeten.
en oplossing vinden ze niet, dan moet je de volgende dag maar weer terug komen :)

OOh jij woont ook in de buurt grappig :P Je bedoelt die huisarts bij achter de schoenmaker daarzo?
Nouja, ikvind het ook niet zo'n geweldig huisarts eerlijk gezegd. Ik ben er heen geweest voorklachten als hoofdpijn zwart voor ogen enzo. Eerder altijd bloedarmoede gehad. Dus wou ik het laten chekken. Hij zij vind je dat nou wel nodig? want het kan ook vermoeidheid zijn enzo. Ik vind altijd dat ze niet genoeg naar je luisteren en niet direct een oplossing vinden. Ik heb deze huisarts trouwens nog neitzolang dus kan eigenlijk door 1 ding niet beoordelen, maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt.

En het ziekenhuis heb ik niet veel goeds van gehoord. Mijn vader was laatst ook geopereerd maar niet in emmen. Hij is naar meppel gegaan,doordat er verhalen rondbazuinen.

dejavu

Re: Bloeden tijdens sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:11

Je kunt ook te zware of te lichte pil hebben waardoor je baarmoedermond teveel doorbloed is. Mijn zus heeft namelijk precies hetzelfde gehad. Ze moest met de poes bloot en toen zagen ze dat de boel veel te doorbloed was.
Huppakee, een lichtere (of was het nu een zwaardere?) pil en het probleem was opgelost. :D

Als ze nu flink tekeer gaat, is er niks meer aan de hand. ;)
Sterkte ermee!

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 21:14

Ja, dat zou natuurlijk ook zo kunnen zijn.
Dankjewel:D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:16

komen de klodders van binnenuit of van het wondje??
als ze van binnen komen, zou ik toch maar eens naar het ziekenhuis gaan.
mijn vrouw heeft zoiets jaren terug gehad, ze liep als het ware helemaal leeg. een zwangerschapstest bij de ehbo bleek positief. daarop werd er snel gehandeld omdat ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vermoedden. en idd, ze waren nog net op tijd met de operatie. ik wil je niet bang maken maar voor de zekerheid meld ik het toch

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 21:25

frankiej schreef:
komen de klodders van binnenuit of van het wondje??
als ze van binnen komen, zou ik toch maar eens naar het ziekenhuis gaan.
mijn vrouw heeft zoiets jaren terug gehad, ze liep als het ware helemaal leeg. een zwangerschapstest bij de ehbo bleek positief. daarop werd er snel gehandeld omdat ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vermoedden. en idd, ze waren nog net op tijd met de operatie. ik wil je niet bang maken maar voor de zekerheid meld ik het toch

Nou niet van het wondje nee.
Wat houd dat in dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap??

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:28

Maikaatje schreef:
Piaffe_Girl schreef:
ik hoor zeggen dat deze persoon na de huisartsenpost moet gaan.

ik woon vlak bij haar in de buurt, en ze moet dan na de zelfde.
en dat raad ik haar niet aan, vorige week vrijdag gezeten wegens een opgezwollen arm.(was acuut, klap op de arm gehad. en dokters gingen er van uit dat gebroken was )

het was niet druk, was de enigste in totaal 3 uur in ziekenhuis gezeten.
en oplossing vinden ze niet, dan moet je de volgende dag maar weer terug komen :)

OOh jij woont ook in de buurt grappig :P Je bedoelt die huisarts bij achter de schoenmaker daarzo?
Nouja, ikvind het ook niet zo'n geweldig huisarts eerlijk gezegd. Ik ben er heen geweest voorklachten als hoofdpijn zwart voor ogen enzo. Eerder altijd bloedarmoede gehad. Dus wou ik het laten chekken. Hij zij vind je dat nou wel nodig? want het kan ook vermoeidheid zijn enzo. Ik vind altijd dat ze niet genoeg naar je luisteren en niet direct een oplossing vinden. Ik heb deze huisarts trouwens nog neitzolang dus kan eigenlijk door 1 ding niet beoordelen, maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt.

En het ziekenhuis heb ik niet veel goeds van gehoord. Mijn vader was laatst ook geopereerd maar niet in emmen. Hij is naar meppel gegaan,doordat er verhalen rondbazuinen.

ik bedoel de huis artsenpost bij het ziekenhuis
ik heb er 3 uur gezeten , dus voor een zwaar gekneusde arm
het duurt ontzettend lang, en ze wisten nog niet zeker of het wel gekneusd was
kan alsnog een scheur in zitten :+ heerlijk om die zeker heid te hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:29

Dat het eitje zich nestelt in de eileiders.
Als het dan gaat groeien dan is er te weinig ruimte, hierdoor ga je dan dus bloeden.
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap is echt wel heel gevaarlijk!
Als ik jou was zou ik naar de huisartsenpost gaan. Beter voor 'niets' er naar toe, dan dat je niet gaat en het blijkt toch wel ernstig te zijn.
Succes ermee in ieder geval.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:37

Jeetje meid, ik zou nu rap naar de huisartsenpost gaan! Laat er snel naar kijken. Dat je zoveel bloed verliest is niet normaal hoor!

lovelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:56

Liberto schreef:
Als het dan gaat groeien dan is er te weinig ruimte, hierdoor ga je dan dus bloeden.
Als ik jou was zou ik naar de huisartsenpost gaan. Beter voor 'niets' er naar toe, dan dat je niet gaat en het blijkt toch wel ernstig te zijn.

Maar heeft buitenbaarmoedelijke zwangerschap te maken met het feit dat als ts sex heeft, last krijgt van hevige bloedingen???
@ ts...zit dit wondje echt binnen in of aan de buitenkant? , sorry dat ik het zo vraag! ;)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:58

dat is dan ook het lastige aan dit. ik weet wel dat een buitenbaarmoederlijke gewoon levensgevaarlijk is. je bloedt dan simpel gezegd dood

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 21:58

lovelietje schreef:
Liberto schreef:

Maar heeft buitenbaarmoedelijke zwangerschap te maken met het feit dat als ts sex heeft, last krijgt van hevige bloedingen???
@ ts...zit dit wondje echt binnen in of aan de buitenkant? , sorry dat ik het zo vraag! ;)

Geeft niks.
Het zit aan de buitenkant helemaal onderin :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:59

@lovelietje, Dat zou ik niet weten, heb alleen het begrip buitenbaarmoederlijke zwangerschap kort uitgelegd omdat ts daar naar vroeg.

lovelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:23

Liberto schreef:
@lovelietje, Dat zou ik niet weten, heb alleen het begrip buitenbaarmoederlijke zwangerschap kort uitgelegd omdat ts daar naar vroeg.

Oke , liberto :P maar ts...het zit dus 'niet' binnen in zeg maar! ;) Kan het zijn dat je misschien te strak ondergoed draagt waardoor de huid dun wordt en dus heel gevoelig en bij het minste of geringste openscheurt als het ware? wanneer je dan sex hebt is het natuurlijk hetzelfde...een dunne, gevoelige huid, er komt spanning op....je wordt nat (sorry ;) ) en dus wordt je huid week en springt het misschien open??? Maar misschien toch even langs de dokter!!!

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:17

Ben vandaag naar de dokter geweest. Heb bloed laten prikken. dat was goed. En hij heeft ook mijn buik nagekeken. Nu blijkt het dus te zijn dat ik morgen plas moet inleveren voor een zwangerschapstest. |(
Zou het mogelijk zijn dat ik een miskraam heb gehad??

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:27

Zou je van een miskraam zo erg blijven bloeden? Ik weet het niet hoor :o

Je hebt trouwens pb :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:28

wacht gewoon die test maar af, hij zal het wel doen om dit in elk geval helemaal uit te sluiten
heb je vaker contactbloedingen? dan zou ik voor de zekerheid ook een uitstrijkje laten doen, bij beginnend baarmoederhals kanker, of afwijkende cellen, kun je ook bloeden bij sex. ( was bij mij namelijk het geval)
gebruik glijmiddel anders, als je niet nat genoeg word, schuurt stuk minder dan
ik ben ook zwanger en bloed ook vaker, maar vaak is dat ook wat ouder bloed, niet vers rood

@ kaatje, ja dan blijf je bloeden, maar icm krampen en klodders

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:28

Ik denk niet dat het een miskraam was.
Heb niet alles gelezen, Je bent toch wel gewoon ongesteld geworden? Heeft de doktor ook naar je wondje gekeken?
Hoe voel je je verder? geestelijk enzo

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:33

Oke dat wist ik niet Lynn_Nikita :)

Maar ik heb ook zoiets gehad, heb ik de ts al gepbt.. En ik bloedde ook erg hevig.. Toen bij de gyneacoloog geweest..
Weet niet meer hoe het heette, maar je hebt een soort beschermlaagje binnenin.. Dat was bij mij kapot, en zodra dat dus in contact met iets kwam begon dat erg hevig te bloedden. Dat is dichtgebrand.. Sindsdien heb ik daar geen last meer van :)

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:39

Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.
Wanneer weet je de uitslag?
Dat is nou ook altijd spannend om af te wachten, maar dat kan
je nu zelf ook toch wel uitproberen? Dan hoef je niet op de huisarts te wachten.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:43

Lynn_Nikita schreef:
wacht gewoon die test maar af, hij zal het wel doen om dit in elk geval helemaal uit te sluiten
heb je vaker contactbloedingen? dan zou ik voor de zekerheid ook een uitstrijkje laten doen, bij beginnend baarmoederhals kanker, of afwijkende cellen, kun je ook bloeden bij sex. ( was bij mij namelijk het geval)
gebruik glijmiddel anders, als je niet nat genoeg word, schuurt stuk minder dan
ik ben ook zwanger en bloed ook vaker, maar vaak is dat ook wat ouder bloed, niet vers rood

@ kaatje, ja dan blijf je bloeden, maar icm krampen en klodders

Nee heb nooit contact bloedingen. En ik blijf wel bloeden met krampen en af en toe klodders..

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:44

Finstar1991 schreef:
Ik denk niet dat het een miskraam was.
Heb niet alles gelezen, Je bent toch wel gewoon ongesteld geworden? Heeft de doktor ook naar je wondje gekeken?
Hoe voel je je verder? geestelijk enzo

Ja ben gewoon ongesteld geweest 2 weken geleden. Ik was wel toen ik de pil begon te slikken nog 1/2 dagen ongesteld gebleven.. Nee dokter heeft alleen mijn buik gevoeld.
Voel me slecht. misselijk en duizelig moe enz..

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:45

quintolover schreef:
Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.
Wanneer weet je de uitslag?
Dat is nou ook altijd spannend om af te wachten, maar dat kan
je nu zelf ook toch wel uitproberen? Dan hoef je niet op de huisarts te wachten.

Morgen middag weten ze het al. Zelf uitproberen? Je bedoelt een zwangerschapstest halen??