Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merk je dat wel aan jezelf zorg dan dat je een vaste plek voor je bril hebt. Ik vind idd het verschil tussen slecht zien en heel slecht zien veel minder groot dan tussen goed zien en slecht zien. Dus of je nu -2 of -12 hebt, slecht is slecht.
Maar mijn ogen veranderen ook nog steeds. Heb ook iets van -6 + daarbij een cilinder van -5 en dat blijft iedere keer nog weer wisselen. Ook de as van mijn cilinder draait steeds een stukje, heel irritant. Maar blind ben ik nog lang niet en dat zal ik hopelijk ook niet worden...
em_papillon schreef:Ohh.. misschien heb ik dat dan ook?
Ik heb het in mijn rechter oog hoek. En het volgt mijn kijkrichting een beetje.
Verder voel ik een bepaalde druk in mijn ogen.. dus ik dacht misschien dat je het kon voelen
Maar 40 ben ik nog lang niet , dus zal wel niets ernstig zijn.em_papillon schreef:Maar ben ik niet te oud dan? Omdat het nu nog steeds achteruit gaat?
hotchocolat schreef:Ik was vorig jaar bij de opticien, hij vond mij een zeer goede kandidaat om te laseren. Heel raar dus want ik heb wel een cilinderafwijking.
hotchocolat schreef:Ik was vorig jaar bij de opticien, hij vond mij een zeer goede kandidaat om te laseren. Heel raar dus want ik heb wel een cilinderafwijking.
Bij mijn vader is het laseren aan één oog mislukt, hij is nu blind aan dat oog.
weet niet precies, ik geloof 2,5?) en ik ben veel te bang dat ze mijn goede oog (is maar +1, wel met ook een hoge cilinder) verprutsen en ik niks meer zie
amanda2 schreef:@amable: zo denk ik er precies ook over.
Slecht is slecht

Maar even bellen voor een afspraak. Duurt alleen vast lang 
em_papillon schreef:Ohh.. misschien heb ik dat dan ook?
Ik heb het in mijn rechter oog hoek. En het volgt mijn kijkrichting een beetje.
Verder voel ik een bepaalde druk in mijn ogen.. dus ik dacht misschien dat je het kon voelen