) een heel stuk sneller genezen en daardoor minder dagen in het ziekenhuis hoeven doorbrengen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Anoeska27 schreef:melsh schreef:Geeft niet, hebben we allemaal wel eens
Ik hoop dat je snel geholpen wordt, TS. En zo niet... Zustertje pesten kan heel leuk tijdverdrijf zijn!
Dit is weer zo'n zinloze opmerking. Alsof de zuster er iets aan kan doen dat de arts geen tijd heeft...
...
kimmie261 schreef:melsh,ik dacht uit je reactie dat je 12 of 13 was,maar je bent al volwassen...wat een kinderachtige reactie zeg,zou zeggen,ga eens een poosje op chirurgie meedraaien,en denk dan even na of zustertje pesten wel zo gewaardeerd zal worden door jou..
denk het niet,zeker dat soort short stay afdelingen of afdelingen waar mensen geopereerd worden en vrij snel naar huis mogen ,is echt heel veel werk,geloof me maar...
buiten dat je nl de hele dag tussen een OK en afdeling heen en weer mag rennen,moet je ook nog mensen opnemen,voorzien van medicijnen en controles,na OK nog vele malen controles,en dan de ontslagen op zo'n dag regelen,arts visites,infusen nalopen,medicijnen en injecties voorbereiden en geven,en de 1 miljoen bellletjes aflopen,en als er dan 1 tussen zit die dat doet om zustertje te pesten...dan maak je het echt een leuke dag voor mensen die zich al uit de naad lopen voor iedereen die daar ligt en zorg wil hebben...

Zeker als je diezelfde dag nog naar huis mag.
! Maar snap echt dat het super! Vervelend moet zijn.. ik zou me echt ontzettend belabberd voelen dan!Chocotof schreef:Eenmaal daar heb ik 20minuten met pijn bij de rontgen gezeten.
Aangezien,de grietjes niet wisten hoe mijn arm op de foto moest.

quintusgl schreef:Chocotof schreef:Eenmaal daar heb ik 20minuten met pijn bij de rontgen gezeten.
Aangezien,de grietjes niet wisten hoe mijn arm op de foto moest.
Wat stoort dit me ENORM!! Die grietjes, zoals jij ze noemt, hebben het giga druk. lopen de benen uit hun lijf om iedereen de zorg (hoofdzaak) te geven die men nodig heeft. Als je je zo gedraagd daar als hoe je overkomt (verwend) in je post, dan zou je voor mij ook iemand zijn die maar iets langer wacht...........bah. Wees blij dat je de hulp krijgt die je nodig hebt........en ja, als er spoedgevallen binnenkomen dan kan het zijn dat je met je arm even moet wachten.
Relaxed schreef:Misschien bedacht dat je niet de enige bent? Ik snap dat het frustrerend is, maar ik weet ook dat verpleging vaak zwaar onderbezet is en dat iedereen dus iets langer moet wachten..

Shadow0 schreef:(En wat je niet moet doen is mensen 'zogenaamd' gerust stellen door ze te zeggen dat er 'zo' iemand aankomt die niet komt, of dat iets niet zeer doet als dat wel zo is, etc. Wees gewoon reeel, ik ben een volwassen vrouw. Ik kan prima begrip opbrengen voor moeilijkheden, maar tegen zomaar wat roepen, daar kan ik niet zo goed tegen.)
seren schreef:gelukkig ben je wel geopereerd en hoef je niet heel je leven met een pijnlijke vergroeide arm rond te lopen foei foei verschrikkelijk ziekenhuis....

...