Bedankt Texelse, ik ga je zeker pben als ik in het leed terecht ben gekomen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog in de eerste fase zit. Hoofdpijn, keelpijn, stijve nek die kraakt, spierpijn/spierkrachtverlies/steken in gewrichten, moe, slecht slapen, obstipatie, verzuurde spieren die hard worden.
Voor overige lotgenoten heb ik een lijst met artsen gevonden
russel bij de bloeduitslag van mij was positief vanwege verhoogde IgM waarden dacht ik. Ik zal het mijn vader van de week nog eens navragen.
Anoniem
Geplaatst: 26-01-10 19:39
Ja, wil er wel het fijne van weten. Ik ben nu met Tebofit bezig en ik heb het idee dat het wel wat doet, mits ik minimaal 8 tabletten op een dag inneem. Ik merk het meteen als ik de ochtend heb geslikt en nu dus pas weer 2.
Maar ik lees ook dat je de bacterie helemaal moet uitroeien en dat gaat volgens mij alleen met antibiotica. Maar je eigen weerstand goed opkrikken is ook heel belangrijk.
Succes met je behandeling, hoop dat je snel pijnvrij bent.
ja dank je. Ik hoop ook echt dat de pijn snel minder wordt, want dit is niks. Net als het niet kunnen slapen en de zenuwuitval in mijn benen. Ik merk nog niet veel van de antibiotica, maar ik gebruik het dus ook nog maar net. Wel neem ik er probiotica bij en ga ik vanaf nu dus proberen om gezond te eten en te leven. Vorige week grapte ik nog tegen een vriendin met diabetes dat het voor mij wel eens goed zou zijn als ik iets van diabetes kreeg, dan leerde ik in ieder geval om goed te ontbijten. Nou met die antibiotica moet ik nu wel ontbijten, anders ben ik een half uur later echt hondsberoerd.
Anoniem
Geplaatst: 26-01-10 21:19
Succes!
Ik doe dus elke ochtend mijn sapje met herbalife om de voedingspreparaat, dan mijn kruidentabletten en nog extra propolis, dan reinigende thee, veel thee. Op tijd naar bed en desnoods rusten, maar dat zal jij doen met zoveel pijn, weinig suikers of pasta's, alleen vruchtensappen en geen limonades, niet snoepen...Kortom je weerstand een pepper geven.
Voor onze paarden weten we het allemaal zo goed, doen we het zo goed, maar onszelf daar letten we niet op...
De potjes en pannetjes die je voor paarden kan kopen en altijd maar weer die conditie en weerstandsverhalen en wat goed voor de prestatie werkt, maar zelf wreten we maar wat, doen we maar wat ....
Ja we geven de paarden inderdaad zat supplementen (de honden en katten hier trouwens ook) maar voor onszelf vinden we het nooit nodig. Nu gebruik ik al wel 2 jaar een multivitaminen en vitamine b complex forte preparaat. Dit omdat mijn haar zo verschrikkelijk uitvalt en ik absoluut geen energie had.
Anoniem
Geplaatst: 27-01-10 19:46
De meeste vitamines bij drogisterijen zijn pijn voor de portemonee maar voegen niets toe.
Ja haar uitval....ik weet het, de helft al weg en komt niet terug, dus heb het maar afgeknipt.