Make-up. Wat doe jij allemaal op ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:51

Alleen mascara. :Y)

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:52

Als ik al wat op doe is het alleen mascara en dat is ook echt zelden.
Ik heb er nooit zoveel zin in om dat op te doen hoor,
en s avonds haal je het er toch weer af :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:52

Even een tipje voor de mensen die een lijntje in hun oog zetten: het is een klein beetje uit de tijd (geen make up artist die dat nog met serieuze bedoelingen doet) en eigenlijk niet echt mooi, het maakt je oog kleiner. Je ogen worden wel opener en sprekender als je je onderste wimpers netjes met mascara doet.

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:54

ik begin met foundation van Maxfactor, daarna een lichte poeder en daaroverheen een iets donkere poeder, ooschaduw, wenkbrouwen bijwerken met oogpotloot, eerste laag mascara tot gevolf van 4 lagen mascara en dan nog oogpotloot, en als ik dan nog zin heb een beetje lipgloss

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:58

Mascara, eyeliner, wenkbrauwpotlood, oogschaduw en soms wat poeder. :)

En als ik een keer een dagje geen zin heb doe ik alleen Mascara :P

_Evelien

Re: Make-up. Wat doe jij allemaal op ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:02

foundation, blush, mascara :P

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:06

Niks. :D

Sinds een jaar ben ik weer make-uploos, heb geen zin meer om het op te doen en af te halen, geen zin in dat het uitloopt in de regen enz..
Daarvoor had ik gewoon mascara en oogpotlood (in lichte mate) op. ;)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:52

Lovely schreef:
Zijn er hier nog meiden die een lijntje zetten in het oog, op het randje van het onderste ooglid?

Ja ik, en een beetje mascara. En als ik een dolle bui heb (uitgaan ofzo) wat oogschaduw maar that's it :j

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:02

Doorgaans niets. Maar zo af en toe wel. Dan heb ik als mijn huid vettig is of wat vlekkerig een lichte poeder (meestal niet).

Wat ik dan hoe dan ook doe is oogschaduw, mascara en een lipstick of gloss. Afhankelijk van mijn kleding een blush, oogpotlood/eyeliner, lippotlood. Oogschaduw doe ik altijd minimaal 2 maar meestal 3 kleuren. Heel af en toe 4. Dat is echt afhankelijk van wat ik aan doe.

Ik houd er van om te experimenteren dus ik heb al een heleboel uitgeprobeerd. Ook rode oogschaduw schuw ik niet. ;)

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:12

yousra schreef:
Alleen mascara :')

Hetzelfde hier. :j En vaak genoeg houdt die mascara in; restjes van de afgelopen week die er nog op zitten en dan niet bijwerken. :') Ik vind de meeste make-up zo mooi! En dan zie ik dat allemaal bij mensen op, maar probeer ik hetzelfde. Agh, dan ziet het er terrible uit, ten eerste kan ik geen make-up mooi op doen. Oogpotlood gaat nog net aan. En ten tweede voel ik mij een pop. :) Dat vind ik zo jammer, bij andere staat het vaak erg mooi en soms zelfs chique.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:14

Eerst een concealer, dan foundation + blush, me wenkbrauwen wat bij tekenen, zwarte oogschaduw, mascara, en dan lipgloss :D

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:18

Hoelang zijn jullie daar eigenlijk gemiddeld mee bezig? :) Daar ben ik erg benieuwd naar. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:18

Lovely schreef:
Zijn er hier nog meiden die een lijntje zetten in het oog, op het randje van het onderste ooglid?

ja :) Heb grote ogen van mezelf dus kan het hebben. Vind een lijntje onder de wimpers niet mooi eerlijk gezegd.

Ik doe dagcreme op, dan eyeliner (onder en bovenlijntje) oogschaduw en mascara. Ben daar gemiddeld zo'n tien minuten mee bezig.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:21

Foundation, Eyeliner (springen mijn ogen er wat meer uit, want ik heb heeeeele kort wimpers := ) Beetje mascara.
En wat lippenbalm, want mijn lippen drogen uit en verbranden ook nog :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:23

Foundarion, mascara en oogpotlood.

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 06:11

Lekker vettig dagcremetje (ik gebruik benzoylperoxide op mijn gezicht en daar wordt het super droog van. Het ziet er normaal gesproken dus niet vet uit, omdat mijn huid het als het ware opslurpt :+ )
Beetje hema foundation op de plekken waar het effe niet wil :+ (heb loreal geprobeert, maar hema werkt voor mij toch beter)
Oogpotlood onder zwart (shiseido)
Mascara dr'op (maybeline 2000 calorie lash plumper)
Beetje transparante lipgloss

And im ready to go

Hoelang het duurt hangt van mijn huid af. Ziet het er goed uit en heb ik geen foundation nodig kost het me minder dan 5 minuutjes. Maar omdat ik er een hekel aan heb als je ziet dat iemand foundation draagt kost het opdoen van mijn foundation als mijn huid een dagje wat minder is me toch wel 10 minuten. Maar dan zitten er ook geen randjes of vlekjes of smeersels of iets meer op. Ik vind het zo lelijk om een gekleurde lijn onder mijn kin te hebben dat ik heel secuur alle sporen van foundation wegwerk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 07:49

Foundation, blush en mascara.
Tijd? Nog geen minuut.

Als ik uitga, wil ik nog weleens oogschaduw enzo opdoen, tijd is dan misschien 2 minuten. Ik ben echt geen meisje-meisje wat dat betreft: háát het om dat lompe spul op de doen, maar anders heb ik zo'n blote billen gezicht :=

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 07:55

Mascara, wenkbrauwpotlood, blush en oogschaduw :j

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 07:59

Ik schilder en plamuur er aardig op los. := Al is het al een stuk minder vergeleken vorig jaar. :))

Sowieso camouflage om mijn rooie wangetjes weg te werken want ik haat ze. :+ (En m'n moeder altijd maar zeggen; later doe je er moeite voor om ze rood te krijgen! ) :))
Verder oogpotlood, mascara, en ik werk m'n wenkbrauwen ook altijd even bij met een wenkbrauwpotlood.

In m'n profiel ben ik btw make up less, dus normaal zie ik er wel wat beschilderder uit. :+

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:06

Ik maak eerst mijn gezicht schoon, dan gaat er een dagcreme op. Vervolgens Lipfinity, oogpotlood onder mijn ogen, softeyeliner boven mijn ogen, wenkbrauwpotlood, mascara en dan de finishing thouch 2e deel van lipfinity.
Tijd: ongeveer 5 à 10 minuten. Een kwartier met tandenpoetsen en harenborstelen en een staartje in doen erbij.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:10

Ligt eraan, als ik heel de dag thuis zit en even naar buiten moet alleen mascara.
Anders mascara en oogschaduw.

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:12

alleen als ik uitga of zin heb op het te doen

dan mascara

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:14

Nouja eerst dagcrème dus. Daarna concealer, Second Skin foundation op bepaalde plekken, daarna met een poederfoundation een beetje egaliseren, en dan mascara en oogpotlood boven mijn oog. :) En wanneer het nodig is blusher.

Iris82

Doordeweeks: Oogschaduw en mascara. Kan niet zonder. :n

Weekend: Oogschaduw en mascara. :')
Heeeeeeeel soms wil ik wel eens uitpakken, dan foundation, blush, potloodje en lipgloss erbij.

amber2202

eerst Foundation, dan Consealer, dan rouge, Mascara, oogschaduw en lipgloss..
Allemaal van Clinique want ik kreeg irritaties van andere merken. :(

Sabinee__ schreef:
Vraagje :) .
Omdat ik de laatste tijd toch wel imo schrikbarend veel gebruik, vroeg ik me af wat de gemiddelde bokker er allemaal opsmeerd :D ?

Excusé als het verkeerd staat :D .