3 stappen plan Clinique.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: 3 stappen plan Clinique.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:21

Ik heb zelf geen ervaring met clinique maar wel aardig wat over gelezen. Sommige zweren juist bij het 3 stappen plan, anderen vinden het echt weer niets. Dus dat is heel persoonlijk..

Overigens zijn ook niet alle producten van clinique als mild te omschrijven. Het verschilt, maar er zitten ook hele aggressieve/ straffe producten tussen.

De proefpakketjes zijn waarschijnlijk alleen om te testen op allergie bv. Niet op resultaat ;)

Succes in ieder geval :)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:28

Ik vond het echt niet bijzonder spul. mijn huid werd er niet beter van. Dit komt misschien ook wel omdat het niet aan de cremes lag maar aan mijn hormonen. Heb nu een andere pil en het gaat nu goed met mijn huid.

Een collega heeft clinique ook geprobeerd maar was ook niet heel tevreden.

Ik vind het ook veelste duur hoor.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:35

Ik gebruik het ook al een hele tijd.
In het begin was mijn huid er erger aan toe dan dat ik het niet gebruikte. Ik ben het wel blijven gebruiken en ik vind dat mijn huid er 80% op vooruit is gegaan :)

Ik gebruik het niet iedere dag omdat ik dat niet nodig vind ;)

Duur vind ik het niet. Ik heb mij eerste 'proef' pakketje gekocht ergens in november. Heb um nu 3 maanden en is nog niet eens voor de helft op ;)

Bienotje: Bij Qlinique is dat anders. Je hebt daar wat zei noemen een proef pakketje van €27 euro. Als je dat bevalt, kan je de grote flessen kopen. Die zijn idd duur en ik zie zelf niet in waarom je die zou kopen.

@TS: Welke stappen plan heb je? Ik heb thuis nog wel een 'proef-proef' pakketje liggen, die ik niet meer gebruik omdat ik zelf nu het stappenplan heb.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:58

Maar er wordt gesproken over een ´gratis´ proefpakketje aanvragen bij de Douglas ofzo, dat zijn niet die pakketjes die € 27,- kosten.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:05

Heb zelf ook een hele tijd Clinique gebruikt toch niet helemaal happy mee heb nu Normaderm van Vichy (ook speciaal voor onzuiverheden) vind ik erg fijn spul, je huid wordt er ook niet zo trekkerig van. Is alleen bij de apotheek te verkrijgen maar wel goedkoper dan Clinique!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 18:30

@Lucifertje: ik moest nummer 2 hebben! :).
Ik heb vanmorgen bij de een andere DA nog eens gevraagd, en daar hadden ze wel een proefpakketje gratis voor 6 dagen! :D
Dus heb het net gebruikt, en voelt opzich wel fijn aan! :j..

Ook hoorde ik van iemand dat Garnier ook zoiets heeft! :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:32

Top dat je aan zo'n pakketje hebt kunnen komen, ben benieuwd hoe het je na een paar dagen bevalt :)
Garnier heeft inderdaad ook verschillende producten, ook die heb ik gebruikt maar vind Cliniqua dan net ietsje beter.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:02

Ik gebruik het nu al 2 jaar ofzo en ben erg tevreden! Vrijwel nooit meer puistjes en poriën zijn ook een heel stuk kleiner.
Ik heb ook een soort scrub en die vind ik ook heel erg fijn!

Ik heb ook nummer 2 en mijn huid voelt nooit trekkerig oid. Denk dat je dan toch echt een verkeerd nummer hebt of dat je huid er niet tegen kan :)