Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oOoKellyoOo schreef:Ik haal wel eens bij het kruitvat / drogisterij valeriaan capsules, je slaapt ervan als een roos en word weer fit wakker als de wekker gaat
Is een natuurproduct, werkt rustgevend daardoor kun je ook beter slapen.
Denk dat ik zo nog even ga douchen en dan maar met een boek in bed, zie ik wel wanneer ik in slaap val. Moet er kwart voor zes alweer uit
XxJustinexX schreef:Hallo,
Ik heb een heel groot probleem ,
Ik slaap bijna niet meer, omdat het me sávonds niet lukt slaap ik bijna de hele nacht niet , en ik word er nu een beetje gestoord van , ik ben altijd moe op school en met andere dingen ik kan me ogen niet meer open houden , niet meer concentreren, nu heb ik bloed onderzoeken gehad en ik heb geen enge ziektes ofzo ,
En als ik al slaap dan word ik echt 100 keer wakker op een nacht
Ik begin het nou eens zat te worden , en wil wel wat dingen uitproberen maar ik wil niet aan die slaappillen:S
En daarbij , als ik dan in bed lig dan is het nooit stil in me hoofd ik moet altijd weer dingen gaan bedenken wat als er dit gebeurt of wat als er dat gebeurt echt heeeeel heeeeel irritant,
Ik moest dit echt even van me af schrijven , en ik hoop dat er meer mensen zijn met dit probleem of mensen die advies kunnen geven
Slaperige groeten Justine
Ik kijk echt de hele avond, en dan na South park denk ik: oké nu ga ik echt slapen.. Maaaar dan komt weer een ander ontzettend leuk programma, Scrubs, en zo zit ik dus tot 4 uur

Het is géén slaapmiddel, maar het helpt je wel bij het inslapen en doorslapen 's nachts, tevens is het ook goed voor de weerstand (schijnt). Misschien moet je dat eens proberen.
en het helpt egt !