Eydis schreef:Ik kijk even bij de bodyshop in Almere voor je, daar was hij 2 weken terug nog volop verkrijgbaar.
Ik gebruik ook de white musk lijn. En voor mijn onrustige huid de aloë vera en thea tree lijn.
Dankjewel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu is er ook weer sale, vorige week nog langsgeweest en deze week ga ik mss nog wel een keer kijken. Even voorraadje aanslaan tot de volgende sale 
Rieja schreef:Ik heb ook al even mijn slag geslagen in de sale!
Volgens mij was die Black Apricot zelfs in de aanbieding Ragnaa.
Ik heb brazil nut lipbutter, heel fijn spul!
Verder een flesje vanille-douchegel, een bodylotion met amandel en een bodybutter met mutmeg en vanille.
De olijvenconditioner heb ik ook en die is superlekker.
Met kerst heb ik de sheabutter bodylotion gekregen en die is ook al zo fijn, trekt heel snel in, maakt m'n huid zacht en ruikt ook nog lekker.
Nadeel van de bodyshop vind ik dat vooral de 'fruitige' producten zo sterk geparfumeerd zijn, dat vind ik niet zo lekker.
En het is dúúr inderdaad.
Weet jij wanneer de volgende sale is Belloni? Of is dat alleen na kerst?
. Maar als hij er nog was bij jou heb ik misschien kans vrijdag in Utrecht. Scheelt wel bijna de helft bij de meeste dingen
. En ze hebben ooit eens een lekker luchtje gehad in citrus geur, nooit meer gezien
.

RedPassion schreef:Ik ben dol op White Musk. Ik gebruik altijd de deodorant van die lijn, en ook regelmatig de parfum of handcreme. Laatst heb ik ook de geurolie voor in huis ontdekt, echt heerlijk!
Naast White Musk koop ik ook wel eens make-up of cadeautjes bij de Body Shop. Ik vind het erg belangrijk dat de producten niet op dieren getest zijn, daar betaal ik dan graag iets meer voor.

Ik heb de aardbei, de framboos en de shea butter. De laatste vind ik wel fijn en lekker ruiken. De eerste twee gebruik ik niet zo vaak, dan ruik ik de hele dag naar fristi