The Body Shop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 11:21

Eydis schreef:
Ik kijk even bij de bodyshop in Almere voor je, daar was hij 2 weken terug nog volop verkrijgbaar.

Ik gebruik ook de white musk lijn. En voor mijn onrustige huid de aloë vera en thea tree lijn.

Dankjewel! :)

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:30

Ik meld me, ben helemaal weg van the body shop producten! :)

favorieten zijn die body butters, heb ze in aardbij, manderijn, grapefruit en wildcherry. voor mn huid gebruik ik die vitamine E lijn. Douchegels zijn ook favoriet. Alleen het zestini parfum vond ik niet zo lekker, en van white musk ben ik ook niet zo'n fan.. De oogschaduw in van die ronde doosjes blijven goed zitten. Waar ik ook megafan van ben, zijn die vit. C capsules die je over je dagcreme aan moet brengen.

Ik ben niet rijk maar ik koop alles in de uitverkoop ;) Nu is er ook weer sale, vorige week nog langsgeweest en deze week ga ik mss nog wel een keer kijken. Even voorraadje aanslaan tot de volgende sale ;)

Owja de ronde lippenbalsems zijn ook goed, en ik doe er superlang mee! :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:44

Ik ben ook fan! Helaas zijn de producten nogal duur... Ik wacht dus meestal tot de solden, en dan; inslaan maar! :D

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:51

Moet me ook melden eigenlijk :P

Is niet op dieren getest , dus ben vaste klant aan worden daar :o
Ik heb de the tree set en ik heb de conditioner met olijven gekocht.

Super producten, jammer van de prijs soms! :)

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:47

Ik ben helemaal wild van een luchtje van hun, een olie met sandalwood, heerlijk is die en helaas uit de handel en komt nooit meer terug,.. vind het zo erg. |(

Rhys

Re: The Body Shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:52

Ik heb ook al even mijn slag geslagen in de sale!
Volgens mij was die Black Apricot zelfs in de aanbieding Ragnaa.

Ik heb brazil nut lipbutter, heel fijn spul!
Verder een flesje vanille-douchegel, een bodylotion met amandel en een bodybutter met mutmeg en vanille.

De olijvenconditioner heb ik ook en die is superlekker.
Met kerst heb ik de sheabutter bodylotion gekregen en die is ook al zo fijn, trekt heel snel in, maakt m'n huid zacht en ruikt ook nog lekker.

Nadeel van de bodyshop vind ik dat vooral de 'fruitige' producten zo sterk geparfumeerd zijn, dat vind ik niet zo lekker.
En het is dúúr inderdaad.
Weet jij wanneer de volgende sale is Belloni? Of is dat alleen na kerst?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:54

Rieja schreef:
Ik heb ook al even mijn slag geslagen in de sale!
Volgens mij was die Black Apricot zelfs in de aanbieding Ragnaa.

Ik heb brazil nut lipbutter, heel fijn spul!
Verder een flesje vanille-douchegel, een bodylotion met amandel en een bodybutter met mutmeg en vanille.

De olijvenconditioner heb ik ook en die is superlekker.
Met kerst heb ik de sheabutter bodylotion gekregen en die is ook al zo fijn, trekt heel snel in, maakt m'n huid zacht en ruikt ook nog lekker.

Nadeel van de bodyshop vind ik dat vooral de 'fruitige' producten zo sterk geparfumeerd zijn, dat vind ik niet zo lekker.
En het is dúúr inderdaad.
Weet jij wanneer de volgende sale is Belloni? Of is dat alleen na kerst?

De black appricot was inderdaad in de aanbieding maar dat is wel omdat hij weer weg gaat |( . Maar als hij er nog was bij jou heb ik misschien kans vrijdag in Utrecht. Scheelt wel bijna de helft bij de meeste dingen

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:57

Ik was in Groningen, en daar hadden ze nog best veel.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:59

Rieja schreef:
Ik was in Groningen, en daar hadden ze nog best veel.

ok, utrecht is niet zo groot daarom ben ik bang dat ze niet zoveel meer over zullen hebben; misschien dat ik ook even in eindhoven kijk moet toch even gezichtscreme kopen en bij eindhoven hebben ze iets meer.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:59

Bodyshop is idd heerlijk! vind het wel duur maar het ruikt zo lekker!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 15:00

Helaas zit hier geen Body Shop in de buurt..

Als er iemand is die me een fles 'Black Velvet Frosted Shimmer Lotion' mee kan en wil nemen? :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:06

Als ze het hebben neem ik het mee maar ik kan pas morgen even kijken, zal even in mijn telefoon zetten welke je wilde hebben.(ik kom er met de trein langs dus slecht 2 x in de week in de buurt :P )

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 15:11

Thnx! :D

* Hoopt, hoopt, hoopt! *

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:12

ik gebruik al heel veel jaren White Musk, in decemeber kreeg ik er een pot body butter bij cadeau en ik vind het heerlijk spul!
helaas heb ik zelf geen tijd om de stad in te gaan, dus neemt een collega het altijd voor me mee

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 17:02

@ ragna: gelukt ik stuur je straks pb

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 11:14

liedje89 schreef:

Geweldig! :D

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:20

Hier nog een fan! Wat ik ook zo heerlijk vind is die bodybutter, coconut :9 . En ze hebben ooit eens een lekker luchtje gehad in citrus geur, nooit meer gezien ;( .
De dichtsbijzijnde voor mij zijn Rotterdam en Dordrecht. Een van de laatste nieuwe geuren, Marocco Rose (ofzo iets) is ook zo lekker, make-up is ook mooi. Tja eigenlijk alles wel :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 17:01

Ragnaaa schreef:
liedje89 schreef:

Geweldig! :D

Hey ragna de pb was wel wat later, maar ik heb na een week nog steeds geen reactie. Is hij wel aangekomen?

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:51

Liever wat meer betalen voor een eerlijk diervriendlijk product, dan minder betalen voor een product wat op een walgelijke manier getest is.

Voor mij dus the Body Shop _/-\o_

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:56

Oeh! Is mijn winkel voor het jaar 2010!

Die lipbutters zijn erg lekker en zeker het geld waard, net als de bodybutters. Geur blijf je erg lang ruiken en trekt snel in. TS: Die black velvet lijn was een speciale kersteditie, misschien dat je hem nog ergens op internet vind?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:59

RedPassion schreef:
Ik ben dol op White Musk. Ik gebruik altijd de deodorant van die lijn, en ook regelmatig de parfum of handcreme. Laatst heb ik ook de geurolie voor in huis ontdekt, echt heerlijk!

Naast White Musk koop ik ook wel eens make-up of cadeautjes bij de Body Shop. Ik vind het erg belangrijk dat de producten niet op dieren getest zijn, daar betaal ik dan graag iets meer voor.

ik dus ook, alleen maar white musk, geen white musk, geen andere parfum of odetoillet( schrijf je dat zo).

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:59

Die lipbutters :+:
Het enige nadeel aan de body shop vind ik dat het zo van de een op de andere dag uit he asortiment kan zijn..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:02

Jaa de body shop :+:
Ik vind de bodybutters te vet, en die fruitgeurtjes zijn zooo zoet en overduidelijk aanwezig :P Ik heb de aardbei, de framboos en de shea butter. De laatste vind ik wel fijn en lekker ruiken. De eerste twee gebruik ik niet zo vaak, dan ruik ik de hele dag naar fristi :+
Ik ben nu fan van de aqualily lijn, de douchegel en voornamelijk de bodylotion. Niet vet, trekt snel in en je ruikt hem de hele dag door.
Hier zit ie in Eindhoven, dus is wel te doen qua afstand. Vind het ook altijd leuk om cadeau te doen aan anderen, heb mn schoonmoeder fan gemaakt van de cocoslijn, vooral de scrub!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:16

Die fruitgeurtjes vind ik idd ook veel te overheersend, daar word je bijna misselijk van!

@Ragnaa, en bevalt je black velvet-spul??

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:02

Rieja schreef:
Die fruitgeurtjes vind ik idd ook veel te overheersend, daar word je bijna misselijk van!

@Ragnaa, en bevalt je black velvet-spul??

Hij staat nog bij mij op tafel dus tenzij ze hem nog ergens anders vandaan heeft geplukt zal hij nog wel niet bevallen :P