Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:52

iloonaa__ schreef:
misschien hele stomme vraag, maar ik vind het heel fascinerend zulke dingen :o
maar weet je ook waar die pijn heengaat dan? krijg je zelf dan pijn, of breng je die energie ergens anders heen ? :)

Zelf zou ik ook niet weten hoe het gaat maar ik krijg dan een heel stom gevoel in mijn handen kan het niet omschrijven maar het is niet het geval dat ik die pijn dan zelf draag.

Equidea

prii_boy schreef:
Xfeno01X ; Wat voor een gave heb jij dan? Je hoort hier iedereen alleen maar positief reageren, dus vertel :D

Ik ben niet positief, ik blokkeer mijn 'probleem' liever -O-
Dat van mij is echt gewoon niet leuk, ik voel over het algemaal alleen hele boze 'dingen' .

God wat is het moeilijk om hierover te praten, ik probeer een nuchter mens te zijn...

Tallout

jasminex schreef:
Chantal___ schreef:
Ik ken iemand met een gave die me genezen heeft. De dokters kwamen er niet uit, en bij haar was ik in een week weer beter :Y)
Dat was een combi van stralen (oa via foto) en nog wat andere dingen. Hoe je dat noemt weet ik niet.

En ik ken iemand (meerdere mensen zelfs) die geesten zien. En er ook mee praten.

ik ken ook zo'n meisje, ik vind het maar eng :\

Ik niet, vind het maar wat interessant.
Een van de mensen die ik ken doet ook tarotkaarten leggen. Ik heb ze zelf nu ook. Ben wel niet zo goed als haar, maar ik heb ze wel! :P haha

Overigens heb ik ook vaak koude handen, maar geen gave jammer genoeg. Zou me enorm helpen bij mn migraine :+

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:53

spitenmazz schreef:
iloonaa__ schreef:
misschien hele stomme vraag, maar ik vind het heel fascinerend zulke dingen :o
maar weet je ook waar die pijn heengaat dan? krijg je zelf dan pijn, of breng je die energie ergens anders heen ? :)

Zelf zou ik ook niet weten hoe het gaat maar ik krijg dan een heel stom gevoel in mijn handen kan het niet omschrijven maar het is niet het geval dat ik die pijn dan zelf draag.

tintelingen?
Ik krijg tintelingen als ik 'het' doe, soms kietelt het zelfs :+

StillAngel

Blokkeren laat het je alleen maar meer voelen. Net als dat je bv. een ziekte negeert, het komt al harder.
Je hebt het of je hebt het niet.

Ik noem het liever geen gave, dan lijkt het net of je beter bent dan een ander en nee dat is niet zo.
Je kunt mensen helpen, dus noem ik het een goede karaktereigenschap. Net zoiets als het talent zingen bv.

Urbiezira

Ik kan op sommige momenten ook emoties aanvoelen.
Voor de rest kan ik over dingen dromen die dan soms uitkomen en ik krijg een soort waarschuwing (spontaan een zware emotie) als er iets ergs of schokkends gaat gebeuren. :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:54

Stralen kan ik ook, en mijn vader ook...

Verder ben ik paranormaal 'begaaft'. Ik zie geesten en comnuseren met dieren op afstand... (voornamenlijk honden en paarden)

Maar dat kan jij dan TS?

niks om je voor te schamen :)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:55

StillAngel schreef:
Blokkeren laat het je alleen maar meer voelen. Net als dat je bv. een ziekte negeert, het komt al harder.

Ik noem het liever geen gave, dan lijkt het net of je beter bent dan een ander en nee dat is niet zo.
Je kunt mensen helpen, dus noem ik het een goede karaktereigenschap. Net zoiets als het talent zingen bv.

Nee ik zie het ook niet als een gave, zeker niet. (had het liever niet gehad :D ).
Ik heb vorig jaar een vreselijke ervaring gehad met iets dat ik niet kon zien, maar heel duidelijk kon voelen.
En het was boos.... heel erg boos...
Als ik mijn ogen dichtdeed, zag ik alleen de kleur rood nog maar voor me.
Laatst bijgewerkt door Equidea op 11-01-10 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:56

Equidea schreef:
StillAngel schreef:

Nee ik zie het ook niet als een gave, zeker niet.
Ik heb vorig jaar een vreselijke ervaring gehad met iets dat ik niet kon zien, maar heel duidelijk kon voelen.

Ik wil je wel helpen als je wilt ;) Stuur me maar een pb'tje met hoe het zit ;) Alleen ga ik nu wel even weg ;)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 19:57

Xfeno01X schreef:
Marion_ schreef:
haha dank jewel :)
Maar ik wist niet waar ik het kwijt moest en ik wil er toch met mensen over praten die het zelf ook hebben dus ik dacht : misschien kan bokt me helpen ;)

mag ik vragen wat jij voor gave hebt dan?

Ik kan comuniceren(ofhoejedatookschrijft) met paarden :o
Al vaak gedaan op de manege (niemand wist waarom het mij wel lukte om ''dat ene rotpaard'' ande teugel te rijden) uiteindelijk zag ik altijd dat het pijn was .
Zo heb ik al vele paarden geholpen.. ;)

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:57

Equidea schreef:
tintelingen?

ja zoiets, klinkt misschien heel zweverig maar net alsof ik heel veel kracht in mijn handen heb, en koude handen heb ik ook last van eigenlijk altijd wel.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:58

Ik een klein beetje,

Kan inschatten wat mensen gaan zeggen zonder ze aan te kijken of ze te kennen.
Ik kan af en toe gedachte lezen.
En soms zie ik dingen voor me, die 2 dagen later gebeuren. ( soms... = 4 x @ weeek )

MRM25

Jullie hebben er gewoon allemaal een extra zintuig bij! :D

Omdat ik het niet heb kan ik me er echt helemaal niks bij voorstellen.. Hoe je pijn van andere weg zou kunnen halen of iemand anders' gevoelens kunt voelen..
Lijkt me echt heeel raar! En ook best beangstigend :j

eenitraM

spitenmazz schreef:
Equidea schreef:
tintelingen?

ja zoiets, klinkt misschien heel zweverig maar net alsof ik heel veel kracht in mijn handen heb, en koude handen heb ik ook last van eigenlijk altijd wel.

Ja!! Zouden daar de koude handen vandaan komen? Echt zo herkenbaar

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:59

Marion_ schreef:
Jullie hebben er gewoon allemaal een extra zintuig bij! :D

Omdat ik het niet heb kan ik me er echt helemaal niks bij voorstellen.. Hoe je pijn van andere weg zou kunnen halen of iemand anders' gevoelens kunt voelen..
Lijkt me echt heeel raar! En ook best beangstigend :j

Dat was het eerst ook, ik was 7.
Ik voelde me echt naar. Ik dacht dat iedereen het van buiten kon zien,
Gelukkig is dat niet zo.

Urbiezira

Citaat:
Al vaak gedaan op de manege (niemand wist waarom het mij wel lukte om ''dat ene rotpaard'' ande teugel te rijden) uiteindelijk zag ik altijd dat het pijn was .

Dat is toch juist een supergave! :D
Zo kan je je paard heel goed aanvoelen en paarden en mensen helpen!
Ik snap wel dat je je ervoor zou schamen, maar volgensmij zou menig bokker die gave willen hebben :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Ik moet jullie iets vertellen. Maar niet raar opkijken, en misschien dat iemand hier wat er van weet oke?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:00

Equidea schreef:
StillAngel schreef:

Nee ik zie het ook niet als een gave, zeker niet. (had het liever niet gehad :D ).

Bij mij zijn er ook dingen gebeurd die niet leuk waren en ik ziet het zelf ook niet als een 'gave'...

soms zou ik willen dat ik het uit kon zetten...

Maar nou weten we nogsteeds niet wat de TS kan :)

spitenmazz

Wat ik wel weet is dat ik enorm bang ben voor geesten, als ik er al over praat begin ik al spontaan te janken. Weet niet hoe dat komt, ben wel eigenlijk al heel mijn familie verloren op 1 oma, 1 oom, 1 tante en mijn moeder na.

Urbiezira

De TS kan paarden aanvoelen, staat een paar posts naar boven ;)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:01

Vertel maar hoor ;) Heb genoeg rare dingen meegemaakt.

Koude handen is juist dat je minder energie hebt. Dus je maakt jezelf moe. Als je dat merk na het healen moet je er mee kappen want dan moet je het gewoon nog leren (anders is het slecht voor je eigen gezondheid) Je moet het niet uitjezelf halen, als je heelt.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:01

ik ben zelf onder behandeling van een van in de 70 die ook kan stralen(ofzoiets). ik word nu inmiddels al zo'n 6 of 7jaar door hem behandeld. Ik had vroeger altijd standaard 1x in de week onwijs zware migraine. alles werd gevoeloos en ik liet dingen die ik in me hand hand gewoon vallen. zodra ik het voelde opkomen, werden m'n ouders of andere familieleden gebeld dat ze mij gelijk op konden halen. zodra ik thuis was deed ik de gordijnen en deur dicht zodat het helemaal donker werd en ging ik slapen, zodat ik de pijn niet voelde. wat een hel was dat zeg echt niet normaal. al heel vaak naar de dokter gegaan,omdat ik het uit schreeuwde van de pijn. ik voelde m'n kop letterlijk uit elkaar knallen. maar niets was er tegen te doen. ik was te jong voor speciale pillen enc. toen kwamen we via via in contact met die man en die heeft mij om de 3weken behandeld. ook als ik migraine kreeg mochten wij hem bellen zodat die mij thuis kwam behandelen. zodra hij was geweest, was m'n hele migraine weg. het was echt ongelovelijk hoe hij het zomaar liet verdwijnen. uiteindelijk werd het van 1x in de week naar 1x in de maand toen 1x in de paar maanden en nu heb ik inmiddels al meer dan een jaar geen migraine meer gehad (snel afkloppen!!!!) ik heb nog wel ter controle 1x in de 3/4 maanden een behandeling.
ik ben zo blij dat zulke mensen bestaan met dit soort gave's, want als die er niet waren zat ik nu waarschijnlijk nog steeds met die zware migraine. dus je hoeft je er vooral niet voor te schamen, maar juist trots op zijn, want je kunt er sommige mensen zo mee helpen!

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:02

eenitraM schreef:
Ja!! Zouden daar de koude handen vandaan komen? Echt zo herkenbaar

haha, echt heel fijn dat er ook andere zijn met 'dit'.
echt een fijn topic :j

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 20:02

Urbiezira schreef:
Citaat:

Dat is toch juist een supergave! :D
Zo kan je je paard heel goed aanvoelen en paarden en mensen helpen!
Ik snap wel dat je je ervoor zou schamen, maar volgensmij zou menig bokker die gave willen hebben :j

Nou ja ..
Dat is ook wel zo en als ik even met ze heb gepraat voel ik me altijd een stuk blijer , maar op een of andere manier gelooft niemand me dus daarom ben ik altijd bang om het te vertellen..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:02

Giolli schreef:
Ik moet jullie iets vertellen. Maar niet raar opkijken, en misschien dat iemand hier wat er van weet oke?

ben benieuwd! is het ernstig?
Laatst bijgewerkt door Equidea op 11-01-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt