Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Missie1985 schreef:hoi bokkers,
Tja ik weet et zelf niet dus ik dacht miss weten jullie et of etzelfde gehad?
Ik zal bij et begin beginnen:ik ben sinds een maandje weer aan de pil...nou ben ik
vorige week woensdag gestopt met mn pil, en tot op vandaag wou et niet doorzetten!!
Beetje oud bloed, voor een week lang... maar verder niks. Dus maakte me beetje zorgen
want voor die tijd wel sex gehad met mn vriend, ja onveilig maar goed daar hoef ik
geen gezeur over. Want ik weet dat et mijn eigen schuld was. Maar goed ik ging
vandaag dus naar de wc en voelde wat lopen, lag er een prop ter grote van een kleine
knikker in mn onderbroek...Ja idd bah bah! Maar was rood met een wit omhulse...
ja idd ranzig!!! Dus ik eruit gehaald ... Om te kijken hoe en wat...Maar was heel stevig...
Ik vond et zo vies dat ik niet wist wat ik ermee moest dus maar door de wc gespoeld
sorry voor et ranzige verhaal... Maar iemand enig idee?
http://www.babybytes.nl/images200/77415200.jpg
Moontje1991 schreef:Caroline dat van jou is toch meer een soort flubber en geen bolletje?
Of zie ik dat nou zo fout
djuno schreef:Lengte embryo:
Tot 16 weken zwangerschap kun je de lengte van je baby berekenen door het aantal 'maanmaanden' (een periode van 4 weken) dat je zwanger bent in het kwadraat te doen.
Als je bijvoorbeeld 12 weken zwanger bent, zijn dat 3 maanmaanden = 3 x 3 = 9 centimeter. Bij 16 weken is je baby dus 4 'maanmaanden' x 4 = 16 centimeter
Dus 1 maanmaand is 3 cm...komt aardig dicht in de buurt als TS 3 weken zwanger zou zijn geweest.

Knert schreef:@ djuno: jewel.. maar het ging mij om de rekenfout. verders snap ik de spanning die deze situatie oplevert natuurlijk wel.. het is niet naar de ts bedoeld (sorry als dat zo overkwam)..
Ik weet nog steeds niet wat het was, maar heb donderdag een
.