)Ik laat het altijd zitten. Ik heb geen dikke laag op dus zo'n ramp zal het niet zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:ik kan mijn makeup er niet afhalen........... gaat erg pijnlijk worden zou ik dat wel doen
x_Rebecca schreef:Ik laat het zitten, voor ik mijn mascara eraf heb ben ik minstens 10 minuten verder, voor ik het dan weer op heb ben ik ook een kwartier verder..
Nee, daar heb ik geen tijd voor
soms laat ik het wel zitten, maar vaak kost het nog meer tijd om het bij te werken dan om het allemaal maar even eraf te halen
IceEva schreef:x_Rebecca schreef:Ik laat het zitten, voor ik mijn mascara eraf heb ben ik minstens 10 minuten verder, voor ik het dan weer op heb ben ik ook een kwartier verder..
Nee, daar heb ik geen tijd voor
Ik ben ook wel een minuut of 10 bezig met eraf halen inderdaad, en sochtends wel een half uur met mijn make up.
IceEva schreef:Ik ben echt heel verbaasd!!! Had nooit verwacht dat zoveel mensen het lieten zitten!![]()
![]()
Candace: Haarzakjes van je wimpers, wat houd dat precies in en hoe kunnen die verstopt raken?
x_Rebecca schreef:Nah, mijn wimpers zitten eigenlijk vrij snel goed.
Ik heb lange wimpers en behoorlijk veel, waardoor het er al snel uitziet alsof het goed zit..
Het moet alleen goed zwart zijn want anders heb ik blonde wimpers en als ik iets lelijk vind